۳۰۰ دانش‌آموزان پسر اراکی به مناطق عملیاتی اعزام شدند

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی ۳۰۰ دانش‌آموزان پسر اراکی به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سرهنگ محمد مهجوری، در مراسم بدرقه اعزام دومین مرحله از کاروان راهیان نور دانش‌آموزی برادران به مناطق عملیاتی ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر گفت: جوانان و دانش آموزان امروز ادامه دهنده راه جوانانی هستند که در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی گوش به فرمان ولایت در صحنه حاضر شدند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک، با بیان اینکه دومین مرحله از اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب از امروز ۱۱ بهمن ماه آغاز شد، ادامه داد: مرحله نخست اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور از ۱۵ آبان ماه تا ۱۶ آذرماه ویژه دانش‌آموزان دختر برگزار شده است و از امروز نیز شاهد اعزام دانش آموزان پسر هستیم.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان از مناطق عملیاتی دوکوهه، یادمان فتح المبین، طلاییه، اروندکنار، معراج الشهدا، شلمچه، مسجد جامع و موزه خرمشهر بازدید می کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اعزام یک هزار و ۵۰۰ نفر در این مرحله به این اردوهای معنوی راهیان نور هدفگذاری شده است، گفت: در هر کاروان بر اساس تعداد اتوبوس‌ها راوی، خادم و روحانی پیش بینی شده و خادمان دانش‌آموزی، روحانی و همچنین راویان دفاع مقدس در طول اردوی راهیان نور در منطقه یا در مسیر مباحث مختلف فرهنگی، اعتقادی و سیاسی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

سرهنگ مهجوری مهمترین رویکرد برگزاری اردوهای راهیان نور را تقویت فرهنگ الگوپذیری دانش‌آموزان از ایثارگری‌ها، مقاومت و رشادت‌های شهدا و رزمندگان دانست و ادامه داد: راهیان نور دانش آموزی مورد استقبال گسترده دانش آموزان و خانواده های آنها قرار دارد.

کد خبر 1747328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha