دینداری و ولایت مداری وجه تمایز پلیس ایران است

حجت الاسلام مدبر گفت: خصلت متمایز کننده کارکنان انتظامی از پلیس‌های جهان را دینداری، ولایت مداری و اقدام برابر دستورات دین مبین اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر در دیدار فرمانده انتظامی جهرم با بیان روایت و احادیث نبوی، به نقش و جایگاه پلیس اشاره کرد و خصلت متمایز کننده کارکنان انتظامی از پلیس‌های جهان را دینداری، ولایت مداری و اقدام برابر دستورات دین مبین اسلام بیان کرد.

وی افزود: حضور مقتدرانه پلیس در جامعه مایه آرامش و امنیت روانی مردم و احساس ناامنی برای مجرمان است.

حجت الاسلام مدبر ضمن تقدیر از خدمات شبانه روزی کارکنان انتظامی جهرم، گفت: حفظ امنیت کار بسیار دشواری است که کارکنان انتظامی با تلاش شبانه روزی به خوبی از عهده این وظیفه خطیر در جهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان بر آمده‌اند.

در ادامه سرهنگ علی‌اصغر محمدپور فرمانده انتظامی جهرم ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه، امنیت را نخستین و مهمترین شرط یک زندگی سالم اجتماعی دانست و یادآور شد: زحمات پلیس امروز بر پایه پیشگیری از وقوع جرم متمرکز است و این رویکرد یک نگاه ارزشمند و مورد انتظار عموم شهروندان است.

فرمانده انتظامی جهرم مصلای نماز جمعه و مساجد را محوری ترین پایگاه اجتماعی تامین امنیت اجتماعی در جامعه اسلامی دانست و بیان کرد: مشارکت مردمی، میزان احساس امنیت اجتماعی در یک جامعه را شکل می‌دهد و در یک جامعه منسجم باید تمام افراد نسبت به شناخت حق و حقوق خود و دیگران اهتمام ویژه داشته باشند.

کد خبر 1747486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha