حضور حداکثری مردم در انتخابات شکست بزرگی برای دشمنان خواهد بود

حجت الاسلام روح الله اکبری نیا با بیان اینکه حضور مردم در صحنه، آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضمین می کند، تصریح کرد: هر انتخاباتی که با حضور حداکثری مردم برگزار شود قطعا شکست بزرگ دیگری برای دشمنان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۱۲ بهمن ماه) همزمان با آغاز دهه فجر، مسئولین شهرستان جیرفت با حضور در گلزار شهدا و اهدای شاخه های گل، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با آرمان های والای شهدا تجدید بیعت کردند.

حجت الاسلام روح الله اکبری نیا در این مراسم، ضمن تبریک دهه فجر، گفت: حضور در صحنه مردم، شجاعت و رهنمودهای امام خمینی (ره) باعث شد تا انقلاب اسلامی در سال ۵۷ در چنین روزی به پیروزی برسد.

امام جمعه موقت جیرفت حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مهم قلمداد کرد و افزود: همواره در کلام امامین انقلاب اسلامی به مردم، حضور مردم در صحنه و خدمت به مردم ختم اشاره شده است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه، آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضمین می کند، تصریح کرد: هر انتخاباتی که با حضور حداکثری مردم برگزار شود قطعا شکست بزرگ دیگری برای دشمنان خواهد بود.

حجت الاسلام اکبری نیا اظهار کرد: ما مسئولین سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و کوتاهی ما مسئولین در خدمت به مردم باعث بدبینی آنها نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.

امام جمعه موقت جیرفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: حاج قاسم نه تنها افتخار شهر، استان و کشور ماست بلکه مایه افتخار جهان اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری شکست آمریکا این است که ما خادم مردم باشیم.

کد خبر 1747511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha