ملت ایران با حضور در انتخابات وفاداری خود را به انقلاب نشان می دهند

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ملت هوشیار، ولایتمدار و بزرگ ایران در انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر وفاداری به آرمانهای انقلاب را نشان خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، امروز (۱۲ اسفند) در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام خمینی در شهرستان خمین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: انقلاب ایران انقلابی بزرگ و ارزشمند است که همه باید در راستای حفظ آن تلاش کنیم.  

وی با اشاره به اینکه امسال در پایان سال انتخابات را در پیش داریم، اضافه کرد: ملت هوشیار و بزرگ ایران با حضور در انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر وفاداری خود را به آرمانهای انقلاب و ارزش های اسلامی نشان خواهند داد.


آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه همه باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم، ادامه داد: حضور پرشور و آگاهانه مردم در برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشانه قدرشناسی و پشتیبانی همه جانبه از آرمان‌های انقلاب، شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی است.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ملت ایران را از بند اسارت رها کرد، اظهار داشت:این انقلاب شکوهمند امروز به عنوان یک قدرت بی چون و چرا در منطقه خودنمایی می‌کند و همواره در مسیر پیشرفت گام بر می دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، با اشاره با اینکه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نور امید را در قلب مستضعفان، مظلومان و طرفداران حق تاباند، اظهار کرد: ملت ایران به رهبری امام خمینی انقلابی بزرگ را ایجاد کردند و در برابر دیکتاتورها و نظام سلطه ایستادند.

وی بر حضور و مشارکت گسترده در انتخابات تاکید کرد و ادامه داد:  ملت هوشیار و بزرگ ایران در انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر وفاداری به آرمانهای انقلاب را نشان خواهند داد.

کد خبر 1747524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha