رژه خودرویی و موتوری در اندیمشک برگزار شد

رژه موتوری و خودرویی به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از فرمانداری تا میدان امام خمینی (ره) اندیمشک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، رژه موتوری و خودرویی به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از فرمانداری تا میدان امام خمینی (ره) اندیمشک برگزار شد.

به مناسبت سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، زنگ نمادین انقلاب با حضور مسئولان شهرستان اندیمشک، معلمان و دانش‌آموزان در دبیرستان امام خمینی (ره) به صدا درآمد.

آئین گلباران میدان امام خمینی (ره) اندیمشک به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) با حضور جمعی از مسئولان و مردم برگزار شد.

یوسف زمانی‌اصل، در این آئین با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی برای ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی پیش‌بینی شده است اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک خیزش بزرگ مردمی به رهبری امام (ره) بود که در تاریخ ماندگار شد.

فرماندار اندیمشک، با اشاره به اینکه دستاوردهای بزرگی در دوران پس از انقلاب داشتیم که باید برای عموم تشریح شوند افزود: دشمن در تلاش است این دستاوردها را کم‌رنگ و منفی جلوه دهد اما ملت هوشیار ما در برابر این توطئه ها همواره هوشیار است.

کد خبر 1747530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha