پخش سرودهای حماسی و انقلابی از ماذنه مساجد گیلان    

همزمان با سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن، سرودهای حماسی و انقلابی از بلندگوهای مساجد سراسر استان پخش شد.

حجت الاسلام رضا حاجتی_ مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور اظهار کرد: امروز روزی تاریخی و به یادماندنی در تاریخ ایران است که در سال ۵۷ در این روز استقبال باشکوهی از بنیانگذار انقلاب اسلامی انجام شد.

وی با تاکید بر گرامیداشت این لحظه بیادماندنی گفت: در نخستین روز از دهه فجر و همزمان با لحظه ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن، سرودهای حماسی و انقلابی به همت بچه‌های کانون از ماذنه‌های مساجد گیلان پخش شد.

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه مساجد سراسر استان با کمک اعضای کانون در گرامیداشت چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی آذین بندی و چراغانی شده است افزود: عطرافشانی و گلباران مزار شهدا و تجدید بیعت با امام شهدا، شرکت در مراسم‌های آغاز دهه فجر و برگزاری نشست‌های بصیرتی از دیگر برنامه‌های کانون‌ها در نخستین روز از ایام الله دهه فجر است.

 وی  به نقش محوری مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: تمام کمیته‌های مردمی در دل مساجد شکل گرفت و مردم در مساجد دور هم جمع شده و اتحاد پیدا کردند.

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه مساجد در همه عرصه‌های انقلاب نقش داشته و تمام اتفاقات از مساجد نشات می‌گرفت بیان کرد: امروز نیز برنامه‌های مردمی گرامیداشت دهه فجر با حضور مردم و با محوریت مساجد برگزار می‌شود.

پخش سرودهای حماسی و انقلابی از ماذنه مساجد گیلان    

کد خبر 1747536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha