انقلاب اسلامی ثمره خون شهدا  است

حجت الاسلام ارزنده گفت: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید و ایثار و گذشت مردم و رهبری خردمندانه امام راحل است و همه ما نسبت به حفظ این انقلاب مسئولیت داریم.

  به گزارش خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر حجت الاسلام محمد علی ارزنده امروز و همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر در دیدار با مسئولان شهرستان ملایر در دفتر امام جمعه این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی گفت: ایام دهه فجر فرصتی دوباره برای بعیت با آرمان های امام و شهدا و ولایت است.

امام جمعه ملایر با استناد به آیات قرآن کریم افزود: مومن بودن تنها با به جا آوردن اعمال و عبادات فردی نیست بلکه مومن کسی است که در ظاهر و باطن تابع امر خدا و ولی فقیه باشد.

 وی با اشاره به اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز در 45 سال گذشته بسیاری از افراد انقلابی در مسیر از آرمانهای اسلام و انقلاب و امام و رهبری فاصله گرفته اند افزود: طبق فرموده قرآن مسلمان واقعی کسی است که  نه تنها ظاهر بلکه  از درون نیز با مبانی اسلام و قرآن مخالفت نکند.

 ارزنده  با تاکید بر اینکه تبعیت از رهبری و ولی فقیه  شرط ایمان قلبی و ثابت در این زمینه است افزود: سردار دلها  شهید حاج قاسم سلیمانی نیز  یکی از شئون عاقبت به خیری را در مسیر ولایت فقیه  بودند بیان می‌کنند.

وی  انقلاب اسلامی را مایه رحمت و  رسیدن به مرحله  معنوی  برای بسیاری از افراد دانست که توانستند از این فضای معنوی استفاده کنند  و به خدا برسند، اما بسیاری  که ادعای ایمان و مسلمان بودن واقعی داشتند  از مسیر اصلی انقلاب خارج شدند.

امام جمعه ملایر دهه فجر را فرصتی برای وضعیت کشور قبل از انقلاب و بعد از انقلاب دانست و تصریح کرد:  باید اندیشید که ما قبل از انقلاب چه وضعیتی داشته و امروز به کجا رسیده ایم.

ارزنده  انقلاب اسلامی را ثمره خون هزاران شهید و ایثار و گذشت مردم و رهبری خردمندانه امام راحل برشمرد وگفت: امروز ثمره خون شهدا دردست ما است و همه ما نسبت به حفظ این انقلاب مسئولیت داریم.

 وی  با تاکید بر اینکه انقلابی بودن تنها  تک بعدی نیست و یک انقلابی واقعی در همه ابعاد حضور دارد و با تبعیت از ولایت در همه عرصه ها حاضر است افزود:  یک روز میدان برای ما میدان جنگ، یک رووز میدان سیاسی و مشارکت در عرصه انتخابات و یک روز مشارکت و حضور در میدان اجتماعی است و وقتی می‌توانیم ادعای انقلابی بودن داشته باشیم که در همه عرصه ها حضور داشته و در میدان باشیم.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه امروز با توجه به نزدیک شدن به انتخابات وظیفه ما مشارکت حداکثری و ترغیب و تشویق دیگران برای حضور در این عرصه است تصریح کرد:باید بدون هیچ عذر و بهانه ای در تبعیت از مقام عظمی ولایت  حضور خود را در این میدان پر رنگ نشان داده و سرنوشت کشورمان را رقم بزنیم.

وی با تاکید بر اینکه مسیر ما باید در صراط انقلاب اسلامی  و رهنمودهای رهبری  و حفظ آرمانهای اسلام و انقلاب باشد یادآور شد:  کسانی که در طول 45 سال گذشته بدون هیچ عذر و بهانه ای پای این انقلاب و آرمانهای آن  مانده اند  با اجرشان کمتر از شهدایی که جان خود را برای این انقلاب و اسلام و قرآن فدا کرده اند نیست.

کد خبر 1747596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha