محفل نورانی قرآن کریم همزمان با دهه فجر در ملایر

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر محفل انس با قرآن در مسجد مسلم بن عقیل(تالار موقوفات) با حضور پرشور جوانان و نوجوانان و به همت واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش شهرستان ملایر با تلاوت علیرضا رحمانی و احسان بیات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر، همزمان با اولین روز از ایام الله دهه فجر و آغاز چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی محفل بزرگ انس با قرآن همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد مسلم بن عقیل (تالار موقوفات ملایر) برگزار شد.

محفل نورانی قرآن کریم همزمان با دهه فجر در ملایر

ایرج یار محمدی در حاشیه این محفل نورانی از برگزاری ده کرسی و محفل قرآنی در مساجد، حسینیه ها و مدارس ملایر  و در ایام مبارک دهه فجر خبر داد و گفت: اولین محفل قرآنی امشب با حضور احسان بیات و علیرضا رحمانی از قاریان برتر بین المللی برگزار شده است.

محفل نورانی قرآن کریم همزمان با دهه فجر در ملایر

 کارشناس واحد  قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر با  بیان اینکه این محفل قرآنی به همت اداره تبلیغات اسلامی ملایر و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش برگزار شده افزود: این محفل قرآنی  مختص برادران بوده و با استقبال بسیار خوب جوانان و  نوجوانان و دانش آموزان  همراه بوده است.

 وی در ادامه  به دیگر برنامه های قرآنی ملایر در ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود:  دیدار با خانواده های شهدای قرآنی  برگزاری طرح ختم قرآن هدیه به روح امام راحل و  شهدای انقلاب و   ختم سوره فجر در شب ۲۲ بهمن و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب در مراکز قرآنی از برنامه های این ایام است.

 یار محمدی  با اشاره به  برگزاری مسابقه  کتابخوانی با موضوع انقلاب اسلامی در خانه های قرآنی اضافه کرد: برگزاری جشن پیروزی انقلاب در شب ۲۲ بهمن در خانه های قرآن روستایی و ده ها برنامه فرهنگی دیگر در طول ده فجر در موسسات و خانه های قرآنی، مسابقات قرآنی و فرهنگی بای کودکان و نوجوانان و ... نیز برای  این ایام پیش بینی شده است.

یار محمدی حضور حداکثری جامعه و فعالان قرآنی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با حمل شعارهای قرآنی، حضور در گلزار شهدا و تجدید پیمان با شهد توسط جامعه قرآنی در شهر و روستا، اعزام قاری به مراسمات را نیز از دیگر برنامه های واحد قرآنی اداره تیبلغات اسلامی ملایر در دهه  فجر  عنوان کرد.

محفل نورانی قرآن کریم همزمان با دهه فجر در ملایر

محفل نورانی قرآن کریم همزمان با دهه فجر در ملایر

فاطمه رحمتی

کد خبر 1747612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha