اجرای ۲۵۶ برنامه با همت بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: امسال ۲۵۶ طرح همزمان با بزرگداشت دهه مبارک فجر در قالب ۱۸ برنامه شاخص در مناطق مختلف آذربایجان غربی با همراهی خواهران اجرا می‌شود.

رقیه موسویان، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی  با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: امسال۲۵۶ برنامه همزمان با بزرگداشت دهه مبارک فجر در قالب ۱۸ برنامه شاخص در مناطق مختلف آذربایجان غربی توسط خواهران اجرا خواهد شد.

وی افتتاح مهد های قرآنی، برگزاری نمایشگاه پوشش عفیفانه، آزادسازی زندانیان زن دارای جرایم غیرعمد، دیدار با زنان پیشران انقلاب اسلامی در استان، اعزام راویان برای خاطره‌گویی به مدارس، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری نشست های تخصصی نقش زنان سنی در پیروزی انقلاب اسلامی، تبیین اندیشه های امامین انقلاب در مورد مباحث زنان، توزیع بسته معیشتی، برپایی میز خدمت جهادی در مناطق محروم ، توزیع جهیزیه، اعزام گروه جهادی به مناطق کم‌برخوردار از جمله برنامه‌های این ایام عنوان کرد.

برگزاری تجمع بزرگ دخترای رای اولی در ارومیه

وی برگزاری تجمع بزرگ دخترای رای اولی در ارومیه را یکی از برنامه های شاخص استان در دهه فجر نام برد و گفت: این تجمع در سالن شهید آهن‌دوست ارومیه با حضور حداکثری بانوان در این استان برگزار خواهد شد.

موسویان افزود: جشن‌های مختلفی توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت خواهران با همکاری سایر نهاد ها و دستگاه ها سازمان در نقاط مختلف شهر ها برنامه ریزی شده است و در این ایام در همه مساجد استان برنامه‌های شاد اجرا خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه دهه مبارک فجر، همواره با حضور مردم در ۲۲ بهمن معنا پیدا کرده است و مردم مواضع خود را در این روز به دنیا اعلام می‌کنند.گفت: زنان و دختران استان آذربایجان غربی مثل سال های گذشته مطمئنا حضور پرشوری در این راهپیمایی خواهند داشت.

کد خبر 1747634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha