انحراف از فرهنگ ایرانی و اسلامی توطئه دشمن در عصر حاضر است

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به شکست های نظامی دشمن، گفت: گسترش بی بندباری و انحراف از فرهنگ ایرانی و اسلامی توطئه دشمن در عصر حاضر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «سید مجتبی میردامادی» در خطبه های نماز جمعه اصفهان به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در چهل و پنجمین فجر اظهارداشت: پیروزی انقلاب اسلامی موجب خروج ظلم و ذلت و آغاز پیشرفت و دوستی شد.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: در دوران طاغوت خبری از عدالت و خوبی ها نبود و جامعه زیربار ظلم بود که در چهار دهه انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت و توسعه در عرصه های مختلف هستیم.

وی به توسعه در بخش های مختلف علمی و نظامی اشاره کرد و اذعان داشت: رهبر انقلاب در بازدید از شرکت های دانش بنیان و صنایع جدید، وضعیت علمی کشور را بررسی کرد که نشان از پیشرفت های علمی مملکت است.

حجت الاسلام میردامادی ادامه داد: پیشرفت نظامی کشور بدون وابستگی باعث شده تا موشک ها و تجهیزات نظامی بسازیم و دشمن از همین قدرت ها می ترسد.

وی با بیان اینکه دشمن در شکست جنگ نظامی هشت ساله دفاع مقدس دیگر جرات حمله نظامی ندارد، افزود: آنان قدرت نظامی کشورمان را شناخته اند و جرات حمله ندارند.

خطیب جمعه اصفهان ترس از حمله نظامی دشمن را بسترسازی برای جنگ نرم توسط آنان اعلام کرد و اذعان داشت: گسترش بی بندباری و انحراف از فرهنگ ایرانی و اسلامی توطئه دشمن در عصر حاضر است.

وی اضافه کرد: باید مراقب فرهنگ اصیل خود باشیم و نگذاریم تحت فشار رسانه ای و تبلیغاتی غرب از بین برود.

حجت الاسلام میردامادی به سختی های امام موسی کاظم(ع) در زندان و دین داری های آن امام(ع) اشاره کرد و گفت: بعضی ها سختی ها را مانع از دینداری می دانند در حالی که ائمه معصومین(ع) از جمله امام موسی کاظم(ع) دینداری خود را انجام دادند.

کد خبر 1747676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha