رقابت سالم و صداقت شان جمهوری اسلامی در انتخابات است

حجت‌الاسلام فاطمی رقابت سالم و صداقت را شان جمهوری اسلامی در انتخابات برشمرد و گفت: حفظ آبروی افراد و دوری از تهمت و دروغ در این عرصه بسیار اهمیت دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «سید ابوالحسن فاطمی» امروز(جمعه ۱۳ بهمن) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: چنین روزهایی در سال ۵۷ همه کشور پر از شور و شوق و امید از ورود امام به کشور شدند.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره نقش مهم ایران در تحولات منطقه و جهان، افزود: امروز ایران پیشکسوت آزادی و پیشرفت و آزادی منشی در جهان است.

وی بر ضرورت شرکت پرشور در انتخابات پیش رو تاکید و اظهار کرد: انشاالله انتخابات اسفندماه در شأن مردم ایران برگزار می شو. و توطئه های دشمنان شکست می خورد.

حجت‌الاسلام فاطمی رقابت سالم و صداقت را شان جمهوری اسلامی در انتخابات برشمرد و تصریح کرد: حفظ آبروی افراد و دوری از تهمت و دروغ در این عرصه بسیار اهمیت دارد.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه در شرایط کنونی اقتصادی مردم باید دولت را همراهی کنند، خاطرنشان کرد: مردم و بازاریان باید به دور از سودجویی و منفعت طلبی به قدر نیاز اکتفا کنند.

کد خبر 1747690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha