۵ پروژه عمرانی در روستای بالو ارومیه افتتاح شد

۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۳۰میلیارد ریال و یک مدرسه ۱۲ کلاسه در روستای بالو مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، در دومین روز از ایام الله مبارک فجر با حضور فرماندار شهرستان ارومیه، بخشدار مرکزی و مدیران و مردم روستایی بالو، ۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۳۰ میلیار ریال در روستای بالو  در قالب ۱۰کیلومتر طول جدول گذاری، ۵۰ هزار متر مربع زیر سازی و آسفالت، ساختمان دهیاری و چمن رو باز مصنوعی به متراز ۱۰۰۰متر مربع و سالن رختکن مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

غلامحسین عماری، فرماندار ارومیه در حاشیه این افتتاح با اشاره به اینکه احداث زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۱۵ میلیار ریال از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان بوده و هزینه احداث ساختمان دهیاری و جدول گداری و آسفالت معابر از محل اعتبارات دولتی واریزی به دهیاری و مشارکت های مردمی و بنیاد مسکن می باشد.

۵ پروژه عمرانی در روستای بالو ارومیه افتتاح شد

۵ پروژه عمرانی در روستای بالو ارومیه افتتاح شد

خیرین در احداث مدرسه نقش مهمی دارند

همچنین در دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و همزمان با کشور مدرسه دوازده کلاسه همای روستای بالو با حضور فرماندار، مدیران کل استان و شهرستان و مردم بالو مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

در آئین افتتاح و بهره برداری این مدرسه عماری با اشاره به نقش مهم و تاثیر گذار خیرین در کنار دولت به بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و توسعه آموزش عالی و نرخ باسوادی را از جمله این دستاوردها شمردند.

در افتتاح این مدرسه که همزمان با افتتاح پنجاه مدرسه در سطح استان صورت گرفت و مدیر کل نوسازی با اشاره به اینکه این مدرسه با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ ملیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد که مبلغ ۶۰ملیاد ریال خیرین روستا مشارکت داشته اند.

۵ پروژه عمرانی در روستای بالو ارومیه افتتاح شد

کد خبر 1747717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha