برگزاری جشن های انقلاب در مساجد استان اصفهان

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان گفت: بیش از هزار جشن و مراسم فرهنگی در مساجد این استان همزمان با دهه فجر برگزار می شود.

حجت الاسلام «مجتبی کوچک زاده» در گفتگو با خبرنگار شبستان اصفهان از اجرای برنامه های فرهنگی، قرآنی، مذهبی و اجتماعی در مساجد استان اصفهان همزمان با دهه فجر خبر داد و اظهارداشت: بیش از هزار برنامه شاخص و متنوع در این مراکز دینی برگزار می شود.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان با بیان اینکه جشن انقلاب یکی از این فعالیت ها است، افزود: خاطره گویی، گرامیداشت این مناسبت همراه با سخنرانی و تجلیل از چهره های انقلاب از سرفصل های این جشن ها است.

وی ادامه داد: خاطره گویی چهره های پیشکسوت انقلاب در این مساجد انجام و خاطرات آن دوران مرور می شود.

حجت الاسلام کوچک زاده به فعالیت های قرآنی مساجد در این ایام اشاره کرد و اذعان داشت: کرسی های تلاوت، محافل قرآن و عترت و معرفی ظرفیت های قرآنی در مساجد همزمان با دهه فجر توسط کمیته قرآن و مساجد انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مراسم ها به صورت جمعی و مشارکتی با همکاری بچه های مسجد، کمیته های دهه فجر، تشکل های فرهنگی، بسیج، هیات های مذهبی و کانون های فرهنگی اجرا می شود.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان با بیان اینکه مسابقات ورزشی برای تشکل های مساجد پیش بینی شده، خاطرنشان کرد: این برنامه ها در سطح شهرستانی در بین مراکز فرهنگی انجام می گیرد.

وی برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، جلسات بصیرتی، تجلیل از فعالان مساجد و خدمات اجتماعی و حمایتی را از دیگر برنامه های مساجد در این دهه معرفی کرد.

کد خبر 1747728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha