دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب و فعالیت کانون‌های مساجد است

انقانی با اشاره به بهره گیری از فرصت ایام الله دهه فجر، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب و فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در طول این سال ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مرتضی انقانی، مدیر ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، جلسه کانونهای فرهنگی هنری  (منطقه ۴) زیر مجموعه کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و اعیاد پیش رو گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین فعالیت های فرهنگی مساجد است که این مهم باید در جشن ها و برنامه های دهه فجر کانون ها لحاظ شود.

وی با اشاره به اهمیت ثبت فعالیت های کانون های مساجد در سامانه افزود: تمامی کانونهای فرهنگی در رابطه با عضو گیری در سامانه بچه های مسجد تا پایان سال جاری اقدام نمایند.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه به‌ لحاظ ثبت اعضاء و برنامه ها این سامانه میتواند فضای  خوبی برای رقابت بین کانونهای فرهنگی ایجاد نمود، اظهار داشت: این امر باعث تشویق کانونهای فرهنگی می‌شود تا بتوانند اعتبارات و بودجه های خوبی را برای خود اختصاص دهند.

انقانی فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد را مورد اقبال گسترده از سوی خانواده دانست و بیان کرد: کانون های مساجد مامن امنی برای نسل جوان و نوجوان و دوری آنها از توطئه های دشمنان هستند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزاری برنامه های جذاب و متناسب با گروه های عضو کانون را ضروری دانست و بیان کرد: مدیران با نیاز سنجی به برگزاری کلاس و برنامه برای اعضا بپردازند.

گفتنی است در پایان جلسه مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد منطقه۴ نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه سامانه بچه های مسجد ارائه نمودند.

کد خبر 1747860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha