عدالت، آرمان انقلاب اسلامی است

آیت الله عبادی با بیان اینکه عدالت، آرمان انقلاب اسلامی است، گفت: امروز مردم غرب کاملا از دولت های خود جدا شده اند و برای رفع ظلم هر روز شعار می دهند و این همان پیام انقلاب اسلامی است که صادر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (۱۵ بهمن) در دیدار با رئیس کل دادگستری و شورای عالی قضایی خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از نام های خداوند متعال، عدل است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دین خدا، دین عدل است، افزود: پیامبران هم به این منظور مبعوث شدند و هر چه خارج از این باشد دین نیست و امر خداوند به عدل است و عدل قانون هستی و نظام تکوین محسوب می شود و تنها یک مسئله اجتماعی نیست.

وی در ادامه بیان کرد: انقلاب اسلامی که اسلام ما است برای همین هدف آمده است و هدف دیگری ندارد و تمدن بشر جز از راه عدالت قابل امکان نیست.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه ظالم و ظلم در تشکیلات دین خدا جایگاهی ندارد، گفت: این مفاسدی که امروز در جهان می بینید انحراف از آن صراط مستقیم است و امروز محصول بی عدالتی های تاریخ را به صورت جمع بندی در فلسطین می بینیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: ظالم در دین اسلام جایگاهی ندارد و بشر برای رسیدن به کمال نیازمند تحقق این امر است بنابراین تلاش همه انسان های متعهد برای نجات بشر ضروری است.

وی در ادامه عنوان داشت: انقلاب اسلامی که برای تمدن بزرگ فرزند علی(ع) بیاید و عدل را پیاده کند، هیچ هدفی بزرگتر از این نیست و هر کسی در هر جایگاه و پُستی مسائل جنبی را رها کند و بر روی مسئله اصلی که نظام عالم و بعثت پیامبران بر آن است خلاصه شود و آن پیاده کردن عدالت است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه عدالت، قانون تکوین و تشریع است و نمی توان آن را رها کرد، گفت: امروز ظلم عالم گیر شده است و این جور تلخ و زشت بازتابی داشته که امروز در کشورهای اروپایی که فرهنگ و سیاستش منشا ظلم است می بینید مردم غرب کاملا از دولت های خود جدا شده اند و برای رفع ظلم هر روز شعار می دهند و این انقلاب اسلامی است که صادر شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: دولت همراه با قوا و مردم این فاصله بین انقلاب و آرمان ها را می توانند ۲۴ ساعته طی کنند و راهش این است که یک روز نذر کنیم به عدالت به معنای صحیحش عمل کنیم و آن روز تمدنی است که بالاتر از آن نمی تواند باشد.

وی با بیان اینکه عدالت، آرمان انقلاب و الهی است، گفت: در این هدف بزرگ و میدان آرمان بزرگ از همه چیز تخلیه شوید تا در پیاده کردن عدالت اسلامی که منشا امید و حیات نوع بشر است موفق باشید.

کد خبر 1748008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha