امدادرسانی هلال احمر استان مرکزی به ۱۷۰ مسافر در راه مانده

شهرجردی گفت: ۱۷۰ مسافر در راه مانده این استان در سه روز گذشته به واسطه بارش برف و کولاک و یخبندان، توسط امدادگران این جمعیت امدادرسانی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی،  علیرضا شهرجردی با اشاره به اینکه امدادگران این جمعیت ۱۷۰ مسافر در راه مانده متاثر از برف و کولاک و یخبندان را امدادرسانی کردند، گفت: ۱۲۱ نفر از این افراد نیز اسکان اضطراری شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: اقلام زیستی و غذایی توزیع شده در بین در راه‌ماندگان را شامل پتو، کنسروجات، آب معدنی، بیسکوئیت، چای، خرما و نان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در این مدت ۶۰ دستگاه خودرو رهاسازی شد، اضافه کرد : ۱۴ پایگاه امداد و نجات و هفت پست موقت و سیار به توان عملیاتی بیش از ۸۰ نفر نیروی عملیاتی در امدادرسانی به مسافران در راه مانده این استان فعالیت داشتند.

این مقام مسئول ادامه داد: امداد رسانی‌های جمعیت هلال احمر استان مرکزی به در راه‌ماندگان جاده‌ای در سه روز گذشته در مسیرهای اراک - ازنا، اراک - بروجرد، اراک - سلفچگان، ساوه - همدان، اراک - خمین و تفرش صورت گرفت.

شهرجردی تعداد ماموریت‌های حوادث جاده‌ای را پنج مورد، مصدومین انتقالی را دو نفر، عملیات رهاسازی مصدومین در حوادث جاده‌ای را یک مورد و حادثه کوهستان را یک مورد اعلام کرد.

کد خبر 1748172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha