ضرورت تبیین نقش انقلاب و امام در دیندار کردن مردم جهان

حجت الاسلام حمید بامری گفت: یکی از ابعاد فراموش شده انقلاب اسلامی، تاثیر این انقلاب و نقش امام خمینی (ره) در دیندار کردن مردم جهان است که برای همگان به ویژه نسل نوجوان و جوان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۱۶ بهمن ماه) حجت الاسلام حمید بامری در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و شهدا، گفت: انقلاب ما یک اتفاق و واقعه عظیمی است که باید ابعاد آن را بشناسیم و به دیگران بشناسانیم.

امام جمعه عنبرآباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی تمام معادلات سیاسی و موازنه قدرت جهان را تغییر داد، ابراز کرد: امروز دلیل اصلی افول آمریکا در جهان، انقلاب اسلامی ما است.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی روشی نو در حکومت داری اسلامی را به وجود آورد، اظهار کرد: جنگ تحمیلی را می توان به جنگ جهانی سوم تعبیر کرد که با تکیه بر حضور و توان مردم و به برکت انقلاب اسلامی توانستیم پیروز شویم.

حجت الاسلام بامری تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی توانسته به پشتوانه نیروهای جوان مرزهای علم را به طور غیرقابل باور در دنیا جابجا کند.

امام جمعه عنبرآباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب بیداری جهان بر علیه استکبار شد، خاطرنشان کرد:
۴۴ سال قبل جهان به سمت ظلمت و تاریکی در حرکت بود و انقلاب اسلامی معنویت را در دنیا و جهان احیا کرد.

وی اظهار کرد: یکی از ابعاد فراموش شده انقلاب اسلامی، تاثیر این انقلاب و نقش امام خمینی (ره) در دیندار کردن مردم جهان است که برای همگان به ویژه نسل نوجوان و جوان تبیین شود.

حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: انقلاب و حرکت امام خمینی (ره) نه تنها مردم ایران بلکه مردم دنیا را به سمت دین سوق داد و روشنفکران غربی در کتاب عصر امام خمینی (ره) به این موضوع اعتراف کرده اند.

کد خبر 1748256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha