نمایش دستاوردهای فرهنگی ایران در پکن

به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در چین، آثار فرهنگی ایران شامل نقاشی و مینیاتور در معرض دید هنردوستان و علاقه‌مندان به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور سفرا، دیپلمات‌ها و وابستگان نظامی و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی و شخصیت‌های برجسته فرهنگی، اجتماعی و دانشگاهی در پکن برگزار شد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین در این مراسم، اظهار داشت: عزم راسخ مردم ایران برای اعتلای ایران اسلامی و رساندن کشور به جایگاه درخور سطح منطقه‌ای و بین‌المللی نه تنها باعث خنثی شدن دسیسه‌های بدخواهان کشور شده، بلکه امروز شاهدیم جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های سیاسی، علمی، فرهنگی، پزشکی، رفاهی و پیشرفت‌های هوا فضا به بازیگر بین‌المللی تبدیل شده است.

وی افزود: برجسته‌ترین ره‌آوردهای انقلاب در عرصه ملی و جهانی و پیشرفت‌های اقتصادی و صنعتی و استقلال فرهنگی و ملی و تحولات اجتماعی رو به رشد است و ایران امروز به صورت تصویری برای شرکت‌کنندگان معرفی شد.

شایان ذکر است، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در چین، نمایشگاهی از آثار فرهنگی ایران با حضور خانم زینب روستا، هنرمند اعزامی از اداره‌کل همکاری‌های فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و نمایش آثار نقاشی و مینیاتور کار آفرینان ایرانی به سرپرستی ایشان با جلوه و آرایه بسیار درخشانی تمهید شده بود که این ابتکار با استقبال ویژه مهمانان مواجه شد.

نمایش دستاوردهای فرهنگی ایران در پکن

نمایش دستاوردهای فرهنگی ایران در پکن

نمایش دستاوردهای فرهنگی ایران در پکن

انتهای پیام/

کد خبر 1748270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha