ارائه خدمات رایگان حقوقی به نیازمندان در البرز

البرزی با اشاره به اهمیت رسیدگی به محرومان و افراد کم بضاعت گفت: ارائه خدمات رایگان حقوقی به ۲ هزار و ۸۲۳ نیازمند در استان البرز از جمله اهداف و برنامه های اجرایی این اداره کل است.

رضا البرزی در جریان روند رسیدگی به اقشار تحت پوشش اداره کل کمیته امداد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: ارائه خدمات رایگان حقوقی به ۲ هزار و ۸۲۳ نیازمند در استان البرز از جمله اهداف و برنامه های اجرایی این اداره کل است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز افزود: خدمات قضایی رایگان با حضور یکصد وکیل نیکوکار در دفاتر و مراکز معین اداره کل کمیته امداد به افراد نیازمند به صورت رایگان خدمات ارائه می دهد.

به گفته وی، مشاوره های حقوقی و خانوادگی یکی از مهمترین عوامل در روند پیشگیری از وقع مشکلات و ایجاد نابسامانی های اجتماعی در سطح جامعه است.

وی با اشاره به ضرورت گسترش خدمات به افراد کم بضاعت توضیح داد: وکلا و کارشناسان قضایی نقش موثری در محاکم قضایی دارند؛ حضور و همراه آنان در مراکز قضایی گامی در جهت حل مشکلات اقتصادی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز خاطرنشان کرد: بنابر شناسایی به عمل آمده ۵۳ هزار نفر در سطح استان البرز تحت پوشش حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

کد خبر 1748447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha