۷۲ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد امام خمینی کردستان اهدا شد

طوسی گفت: تاکنون ۷۲ واحد مسکن به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان تحویل داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، رضا طوسی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان در آیین تحویل ۲۴ واحد مسکن مددجویان شهرستان کامیاران که با حضور نماینده ولی فقیه انجام شد؛ اظهار کرد: برای این تعداد واحد مسکن در حدود ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی یک‌هزار و ۴۱۶ متر مربع زمین رایگان توسط اداره راه و شهرسازی این شهرستان اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کردستان یادآور شد: ۴۸ واحد مسکن در این شهرستان تحویل داده شده بود که با این ۲۴ واحد تعداد واحدهای مسکونی تحویلی به مددجویان کمیته امداد استان به ۷۲ واحد می رسد.

انجام بیش از ۱۱ هزار فعالیت در حوزه مسکن توسط کمیته امداد کردستان

طوسی با بیان اینکه فعالیت مسکن این نهاد در پنج سرفصل ساخت و خرید، تعمیرات، ودیعه و اجاره و ساخت فضای جانبی و سرویس بهداشتی انجام می شود، ادامه داد: در سال جاری ۱۱ هزار و ۱۰۰ مورد فعالیت در حوزه مسکن داشته ایم که از این تعداد ۷۷۰ مورد ساخت و خرید مسکن برای مددجویان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: از این تعداد ۶۵۰ مورد در روستاها و ۱۲۰ مورد در شهرهای استان بوده که ۲۴ واحد آن در این شهرستان تحویل مددجویان داده شده است.

به گفته وی، این واحدهای مسکونی از محل اعتبارات کمیته امداد در قالب تسهیلات و بلاعوض، اعتبارات دولتی، کمک خیران و  آورده مددجو تامین شده است.

کد خبر 1748573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha