پویایی مساجد به کاهش آسیب های اجتماعی کمک می کند

حجت الاسلام باقر خاوری مقدم با اشاره به نقش بسیار مهم کانون های مساجد در انجام برنامه های فرهنگی و هنری، گفت: فعال و پویا بودن مساجد باعث کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۱۷ بهمن ماه) نشست سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با مدیران کانون های فرهنگی هنری رودبار جنوب با حضور امام جمعه موقت و رییس اداره تبلیغات اسلامی در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام باقر خاوری مقدم در این نشست، با اشاره به اهمیت جایگاه مساجد، گفت: مساجد خانه های خدا بر روی زمین هستند و دشمنان با واقف بودن به این جایگاه، سعی دارند مساجد را خالی از مردم کنند.

امام جمعه موقت رودبار جنوب با بیان اینکه دشمنان از شلوغی مساجد می ترسند، ابراز کرد: کانون های مساجد ظرفیت بسیار خوبی برای فراهم کردن زمینه حضور مردم به ویژه نوجوانان و جوانان به مساجد هستند.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم کانون های مساجد در انجام برنامه های فرهنگی و هنری، اظهار کرد: فعال و پویا بودن مساجد باعث کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه می شود.

حجت الاسلام خاوری مقدم مدیران کانون های فرهنگی هنری را خادم مساجد خواند و خاطرنشان کرد: به تعبیری مدیر کانون فرهنگی هنری مسئول کانون خانه خدا است و این بالاترین منصب می باشد هر چند که منفعت مالی در این مسئولیت نباشد.

امام جمعه موقت رودبار جنوب با بیان اینکه کسانی که پیوسته به مسجد می روند ۱۵ برکت نصیب آنها می شود، عنوان کرد: اگر کسی در مسیر مسجد از دنیا برود شهید از دنیا رفته است.

کد خبر 1748596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha