سرودهای « مسیر حاج قاسم» و « قله‌های افتخار» در یزد رونمایی شد

سرودهای « مسیر حاج قاسم» و « قله های افتخار» کاری از گروه های سرود کانون های مساجد استان یزد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، در مراسم تجلیل از فجر آفرینان انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه یزد، سرود های « مسیر حاج قاسم» و « قله های افتخار» کاری از گروه های سرود کانون های مساجد یزد رونمایی شد.

این سرودها با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد تهیه شده است.

گروه های سرود غدیر از کانون فرهنگی هنری شهید الله دادی یزد و گروه سرود گام دوم انتظار از کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) یزد به عنوان تهیه کنندگان این سرودها بودند که با محوریت فجر انقلاب و حجاب این اثرها را تهیه و تنظیم کرده بودند.

حجت الاسلام شیخ عباس زارع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد در این مراسم گفت: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه های متعددی با همکاری دستگاه های فرهنگی استان اجرایی می شود که یکی از این برنامه ها تهیه سرود با همکاری کانون های مساجد استان و برگزاری مراسم تجلیل از فجر آفرینان استان است.

وی افزود: یکی از اهداف ما فعالیت های فرهنگی در راستای تبیین اهداف انقلاب با محوریت جوانان و نوجوانان است و سعی کرده ایم در این راستا از قالب هنر و سرود برای این هدف استفاده کنیم.

در پایان این مراسم نیز پوستر سرودهای « مسیر حاج قاسم» و « قله های افتخار» رونمایی شد و گروه های سرود به اجرای این سرودها پرداختند.

کد خبر 1748665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha