زنان نقش اساسی در پیروزی انقلاب داشتند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ۴۵ سال پیش انقلابی در ایران رخ داد که زنان به عنوان نیمی از افراد جامعه، نقش اساسی و بسزایی در پیروزی آن بر عهده داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، رضا ابراهیمی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، امروز در اجتماع بزرگ ریحانه‌های ایران‌زمین که در سالن سه هزار نفری شهید آهندوست ارومیه برگزار شد با گرامی‌داشت دهه فجر و تبریک پیشاپیش مبعث رسول خدا(ص) اظهار کرد: ۴۵ سال پیش انقلابی در ایران رخ داد که زنان به عنوان نیمی از افراد جامعه، نقش اساسی و بسزایی در پیروزی آن بر عهده داشتند.

وی افزود: زنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کنار مردان در جهت پیشبرد اهداف نظام حرکت کردند و هم‌اکنون نیز در تمامی صحنه‌ها حضور داشته و در تمام حوزه های علمی،  اجتماعی،  ورزشی،  سیاسی و هنری حرفی برای گفتن دارند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به انتخابات بزرگ ۱۱ اسفند امسال نیز خاطرنشان کرد: در اسفند ماه ملت ایران در دو انتخابات یعنی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باید شرکت کنند و آماده خلق حماسه حضور شوند.

ابراهیمی گفت: خوشبختانه همه چیز برای برگزاری یک انتخابات امن و سالم و مشارکت حداکثری مردم ایران آماده است.

کد خبر 1748729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha