انقلاب جایگاه اجتماعی بانوان را متحول کرد

خزعلی با گرامیداشت دهه فجر تأکید کرد: در این ایام باید یاد امام راحل را گرامی بداریم چرا که ایشان زمینه حضور بانوان در عرصه های مختلف را فراهم کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، انسیه خزعلی در حاشیه حیاط دولت و در جمع خبرنگاران گفت: بانوان نقش مهمی در عرصه های گوناگون اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دارند و باید زمینه ورود بانوان به عرصه‌های اجتماعی را فراهم کنیم.

معاون زنان و امور خانواده رییس جمهور با گرامیداشت دهه فجر خاطرنشان کرد: در این ایام باید یاد امام راحل را گرامی بداریم چرا که ایشان زمینه حضور بانوان در عرصه های مختلف را فراهم کردند.

وی در خصوص طرح جوانی جمعیت نیز گفت: این طرح در حال اجرا است و در خصوص نتایج و دستاوردهای آن باید با ارگان ذیربط گفت و گو کنیم و اطلاعات لازم در این زمینه را از آنها دریافت نمایید.

خزعلی در خصوص قوانین حمایتی بانوان شاغل گفت: طرح های حمایتی و دستورالعمل های لازم در این زمینه به سازمان ها و نهادهای دولتی ابلاغ شده است.

معاون زنان و امور خانواده رییس جمهور در خصوص حضور بانوان در لیست های انتخاباتی مجلس گفت: ما در این خصوص و در مسایل مربوط به شوراها، گروه ها و مسایل سیاسی ورود نمی کنیم.

کد خبر 1748785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha