تبادل فرهنگ؛ با گردهمایی در کانون های مساجد آذربایجان غربی

اعضای کانون های فرهنگی و هنری استان آذربایجان غربی به مناسبت دهه فجر برای تبادل افکار و رشد موضوعات فرهنگی گرد هم در می آیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، به مناسبت دهه فجر برنامه های مختلفی در مساجد استان در حال برگزاری است و جهت تقویت و هم افزایی اعضای کانون ها در مساجد مختلف گردهم می آیند.

عسگر نژاد عباسی،  مدیر کانون فرهنگی و هنری حبیب ابن مظاهر ارومیه به خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ارومیه گفت: کانون های مساجد سرمایه عظیم حوزه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی هستند و  در موضوع تامین نیرو و سرمایه های انسانی، منبعی مبارک تر و قابل اعتمادتر از مسجد سراغ نداریم، اما متاسفانه این ظرفیت گاه مورد غفلت قرار می گیرد.

وی افزود: دیشب با اعضای کانون فرهنگی و هنری حبیب ابن مظاهر به مسجد علی شهید کانون فرهنگی و هنری جوانان نینوا ارومیه و برنامه‌ای مشترک در راستای دهه فجر و انتخابات برگزار کردیم.

برنامه های مشترک باعث رشد فرهنگی و تبادل افکار می‌شود

نژاد عباسی با بیان اینکه این برنامه های مشترک باعث رشد فرهنگی و تبادل افکار می‌شود، گفت: همچنین موجب شد که جوانان هر دو مسجد با هم بیشتر آشنا شوند و از کارهای خوب همدیگر الگو برداری کنند.  

وی احیای فرهنگ غنی کار و تلاش و همت، زمینه سازی برای ایجاد وحدت و همدلی بین تمام نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی حول محور رهبر معظم انقلاب، شناسایی موانع و راه بندهای احتمالی و اولویت بندی برای طرح ها، برنامه ها و پروژه های اجرایی از دیگر مزایای اجرای برنامه های مشترک است.

تبادل فرهنگ؛ با گردهمایی در کانون های مساجد آذربایجان غربی

تبادل فرهنگ؛ با گردهمایی در کانون های مساجد آذربایجان غربی

مدیر کانون فرهنگی و هنری حبیب ابن مظاهر ارومیه گفت: همچنین مسجد برای برگزاری جشن بزرگ انقلاب درحال آماده سازی است و اجرای گروه سرود، ایستگاه انقلاب و اجرای حلقه های تربیتی چهره به چهره از جمله برنامه ها است.

کد خبر 1748836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha