همدلی بین بنیاد و موسسه ایثار چهارمحال و بختیاری در کشور نمونه است

افراسیابی گفت: در سفرهای استانی و بازدیدهایی که از موسسات ایثار استان ها تاکنون داشتم ارتباط بین بنیاد و موسسه ایثار استان واقعاً نمونه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، دکتر افراسیابی در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: در سفرهای استانی و بازدیدهایی که از موسسات ایثار استان ها تاکنون داشتم ارتباط بین بنیاد و موسسه ایثار استان واقعاً نمونه است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی و ورزشی ایثار کشور افزود: استان ها موظف هستند تا پایان سال ۱۴۰۲ تمام مشکلات ساختاری موسسه را رفع و برای ارائه خدمتی متفاوت به ایثارگران در سال ۱۴۰۳ آماده باشند.

افراسیابی تاکید کرد: برای پویا و فعال سازی موسسه ایثار جهت ارائه خدمات مطلوب به ایثارگران باید از ظرفیت بخش خصوصی بهره کافی را برد که این موضوع در استان چهارمحال و بختیاری به نحو چشمگیری استفاده شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این جلسه گفت: ایثارگران شایسته بهترین خدمات هستند لذا ما باید تلاش کنیم با همکاری موسسات وابسته این موضوع تحقق یابد.

اسماعیل عسگری افزود: با توجه به اینکه ایثارگران در شهرستان ها دسترسی به موسسه مرکز ندارند تفاهم نامه ای در حال انعقاد با اداره کل ورزش و جوانان استان در حال انعقاد است تا ایثارگران بتوانند در سطح شهرستان‌ها از خدمات ورزشی استفاده کنند.

وحید صالحی رئیس موسسه ایثار چهارمحال و بختیاری گفت: موسسه ایثار استان با مساحت ۲۳ هزار متر مربع و زیربنای ۱۴ هزار متر مربع با ۱۴ مرکز افتتاح شده قابلیت ارائه خدمات در بخش های مختلف فرهنگی و ورزشی را دارد.

کد خبر 1748893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha