صبرمان به‌سر رسید/ هنگام کارزار است

جنبش نُجَباء در پی ترور یکی از فرماندهان شاخص مقاومت، اعلام کرد که جنایت دشمن آمریکایی بدون مجازات نخواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران، به‌دنبال ترور شهید «ابو باقر الساعدی» از فرماندهان الحشد الشعبی و کتائب سیدالشهدای عراق توسط اشغالگران آمریکایی، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

ای رزمندگان قهرمان مقاومت که با اشغالگر وحشی می‌جنگید! اینک هنگام کارزار شماست. به‌خدا سوگند که مرگ یک‌بار است؛ پس چه بهتر که شرافتمندانه باشد و در مسیر تقاص خون شهدا از آمریکا و متحدانش و ضربه وارد کردن به شرکا و منافعش رقم بخورد.

بگذارید از این به بعد همین شیوه را به‌عنوان مساله و راهکار اصلی در اولویت قرار دهیم.

پرنده‌های متجاوز آمریکایی که با نقض حاکمیت ما بدون مواجه شدن با هیچ بازدارنده‌ای در آسمان کشورمان جولان می‌دهند، امروز در وسط پایتخت عراق یکی از فرماندهان مجاهد حشد و کتائب حزب‌الله «ابو باقر الساعدی» را ترور کردند.

با توجه به اینکه وی منتسب به نهادی رسمی بود که زیرمجموعه فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق محسوب می‌شود، این پرسش خودنمایی می‌کند که سیادت و حرمت خون و تمامیت ارضی ما کجا رفته است؟!

ای ملت عراق! ببینید چگونه خون‌تان را بی‌ارزش می‌شمارند! به‌خدا قسم که این وضعیت به رزمندگان حشد و مقاومت خلاصه نمی‌شود؛ بلکه دامنه نیرنگ دشمن به همه کسانی که با او در تقابل باشند و حتی کسانی که خیال می‌کنند از آتش‌افروزی اشغالگران در امان‌اند، گسترش خواهد یافت.

اگر دولت عراق موضعی رسمی، قاطع و محکم اتخاذ نکند، این تجاوز آخرین نمونه نخواهد بود.

به اذن خدا واکنشی متمرکز نشان خواهیم داد و این جنایات را بدون مجازات نمی‌گذاریم. در زمان و مکان مناسب، منتظر پاسخ ما باشید و آنگاه خواهید فهمید که صبرمان به‌سر رسیده است.

کد خبر 1748932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha