شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دو فریضه سیاسی اجتماعی در کشور است

خطیب نماز جمعه شهرستان‌قرچک شرکت  در پی اشاره به شرکت در ۲۲ بهمن و انتخابات؛خواهان حضور حداکثری ملت غیور قرچک در این دو امر مهم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام‌ جمعه شهرستان‌قرچک در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سوره فتح ادامه داد: در سوره‌ی فتح آمده‌است که به راستی ما برای تو پیروزی آشکاری را فراهم آوردیم و خداوند تو را به نصرتی توانمندانه و شکست‌ناپذیر یاری دهد؛ پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین پیروزی پایدار است که ما باور داریم پرودگار ما را به پیروزی رساند.

وی از کم اهمیت بودن ایران در زمان پیش از پیروزی انقلاب گفت و افزود:پیروزی انقلاب به مردم ایران عزت و قدرت داد چراکه ما اسیر و محروم بودیم؛ هیچ اجازه پیشرفتی نداشتیم چراکه ما را عاقل نمی‌دانستند.

حجت الاسلام اسماعیلی تشریح کرد:امروزه ایران به بالاترین مراتب علمی دست یافته و دربسیاری از حیطه ها از جمله پزشکی،فن‌آوری هسته‌ای، هوا فضا، صنعت موشکی نانو حرف اول را می‌زند و در رتبه بالا قرار دارد؛همه‌ی این پیشرفت ها در مقابل تمامی خیانت‌ها و تحریم های دشمنان بود.

خطیب نمازجمعه قرچک‌ رمز پیروزی در انقلاب اسلامی را اتحاد و همدلی در مواقع سخت دانست و اظهار کرد: اطاعت از ولایت،اتحاد و همدلی در تمامی عرصه‌ها رمز پیروزی،فسادستیزی،استکبار ستیزی و مظلوم نوازی نظام اسلامی ماست.

وی افزود:بنا بر فرمایش رهبر خداباوری،مردم باوری و خودباوری هیچ‌گاه نباید فراموش شود چراکه خداباوری امروز ما را جزئی از ابرقدرت ها کرده است؛اسلام  سکولار و متحجر دو تفکر پندار باطل جدایی از سیاست‌اند تا صحنه را خالی کنند.

 امام‌جمعه قرچک در پایان حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: امروزه جهد تبیین آزادی اسلامی وظیفه ماست، دو هدف اصلی پیش روی‌ما حضور باشکوه مردم در راهپیمایی و دیگری شرکت در انتخابات است تا نشان دهیم که دیگر آمریکا و متحدانش جایی برای زورگیری ندارند.

حجت الاسلام اسماعیلی امام‌جمعه قرچک در پایان حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: امروزه جهد تبیین آزادی اسلامی وظیفه ماست، دو هدف اصلی پیش روی‌ما حضور باشکوه مردم در راهپیمایی و دیگری شرکت در انتخابات است تا نشان دهیم که دیگر آمریکا و متحدانش جایی برای زورگیری ندارند.

کد خبر 1749063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha