پخش سخنان برخی افراد منحرف از رسانه ملی قابل قبول نیست

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با انتقاد از عملکرد رسانه ملی در خصوص حمله به برخی ارزش های انقلابی گفت: دعوت رسانه ملی از برخی افراد منحرف به بهانه ایجاد رقابت های انتخاباتی قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: این ایام یادآور آن حماسه بزرگ ملت ایران  و پیروزی خون بر شمشیر و حق بر باطل است. 

حجت الاسلام محمودی گفت: ۲۲ بهمن در معنای واقعی کلمه دست قدرت الهی است که از آستین این ملت و جوانان غیرتمند این سرزمین بیرون آمد و شاه و مزدوران و اربابان آمریکایی و انگلیسی شاه را ناکام کرد.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه ۲۲ بهمن عید حقیقی ملی ایران است افزود: به همین مناسبت فردا راهپیمایی باشکوه از میدان امام حسین (ع ) ورامین برگزار و  شب ساعت ۲۱ ندای تکبیر الله اکبر سر خواهیم داد و به همین ترتیب، آسمان نوافشانی خواهد شد.

خطیب نماز جمعه ورامین حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یک تکلیف دینی و ملی و انقلابی دانست و عنوان کرد: هر کس بدون عذر واقعی به میدان نیاید بداند گه خسارت دیده و از فیض الهی محروم مانده است. 

وی با اشاره به اینکه ۴۵ سال از آن روز بزرگ می گذرد گفت: موسی زمان با عصای خود نیلی را شکافت و ملت ایران را به ساحل پیروزی هدایت کرد، ابراهین زمان با تبر خود گردن بت های زمانه را زد و قدرت های شیطانی  را خوار کرد و روح الله ما با دوح عیسوی خود بر جان بشریت امروز جان دوباره بخشید و حلاوت توحید و معنویت را چشاند، امام با سلاح قرآن و اهل بیت و با تاسی بر سیره جد بزرگوارش پوزه ابوسفیان ها و ابوجهل های زمان را به خاک مالید. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب طی ایام فجر و ۲۲ بهمن اظهار کرد: متاسفانه در این حوزه کوتاهی های جدی داریم، کشوری که حتی سیم خاردار وارد میکرد اکنون ماهواره می سازد و به فضا پرتاب می کند، توریسم پزشکی دارد و در حوزه نانو، سلول های بنیادی، صنایع دفاعی دارای رتبه های بالای جهانی است که همه این موارد به برکت انقلاب اسلامی محقق شده است. 

وی با بیان اینکه شعار اساسی انقلاب« استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» است گفت: توجه کنیم که همه شعارها به این شعار ختم می شد اما آیا امروز این اهداف محقق شده است،انقلاب و نظامی که ۴۵ سال تحریم است و ۸ سال جنگ تحمیلی داشته و ۱۸ هزار شهید ترور دارد و با کودتا ها و فتنه ها مواجه بوده است یقینا با مشکلاتی نیز مواجه و خواهد بود. 

حجت الاسلام محمودی بیان داشت: ۲۵۰ شبکه ماهواره ای بر علیه انقلاب فعال است ، بخشی از این مشکلات به عوامل بیرونی و دشمنی ها بر میگردد، بخشی هم به نفوذ برخی ناکارآمدی ها و ضعف های درونی بازگشت دارد و باید در این خصوص فکری کرد. 

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه همه رسانه ها و در صدر آن رسانه ملی باید زمینه ساز حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن باشد گفت: پخش حرف های برخی افراد نادان یا منحرف از رسانه ملی به بهانه برگزاری مناظرات تلویزیونی برای ایجاد رقابت های انتخاباتی قابل قبول نیست، این چه رفتار غلطی است که دامنگیر رسانه ملی شده ، اینکه از رسانه نظام اسلامی برخی مسائل ارزشی و انقلابی مورد تخریب قرار بگیرد و جایگاه ارزشی و انقلابی نظام مورد هدف باشد با کدام منطق سازگار است، امیدوار هستیم متولیان رسانه ملی در این رفتارها تجدید نظر کند، ما امانتدار جایگاه ها و رسانه هستیم ولی مالک آن نیستیم تا هر شکلی که خواستیم عمل کنیم.

وی در پایان گفت: دفتر واحد مرکزی خبر ورامین سال ها است که مورد مراجعه مردم برای انعکاس مطالبات و مشکلات بود و حلقه وصل مردم و مدیران محسوب می شد اما مدتی است که بدون هماهنگی با مسوولان ارشد شهرستان تعطیل شده و در این شرایط و جنگ رسانه ای این اقدامات تضعیف رسانه ملی محسوب می شود و امیدوار هستیم به سرعت تجدید نظر انجام شود.

کد خبر 1749082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha