پیشرفت‌های انقلاب در سایه مشکلات کمرنگ نشوند

حجت‌الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه نباید پیشرفت های بزرگ انقلاب در سایه برخی مشکلات کمرنگ شوند، گفت: علی رغم اینکه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد اما در موارد بسیاری مانند نانو، پزشکی، هسته ای و ... در رتبه های برتر جهانی هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۲۰ بهمن) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، بر شناخت ابعاد معنوی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: با وجود تمام مشکلات نباید فراموش کنیم که این انقلاب یک انقلاب معنوی است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دنبال دانش، آگاهی و بینش بوده است، افزود: در این سال ها نواقصی هم وجود داشته که باید با تلاش مردم و مسئولان برطرف شود.

امام جمعه شهرکرد انقلاب اسلامی ایران را منبع تمام عیار فرهنگی خواند و اظهار کرد: انقلاب اسلامی اعجازهای فراوانی در این سال ها داشته که باید به خوبی تبیین گردد.

حجت‌الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه نباید پیشرفت های بزرگ انقلاب در سایه برخی مشکلات کمرنگ شوند، تصریح کرد: علی رغم اینکه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد اما در موارد بسیاری مانند نانو، پزشکی، هسته ای و ... در رتبه های برتر جهانی هستیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری مردم استان را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و خاطرنشان کرد: این روز که اولین روز ماه شعبان هم هست از نظر معنوی، سیاسی و فرهنگی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

کد خبر 1749090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha