اعلام مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان های خراسان شمالی

رییس ستاد دهه فجر خراسان شمالی، مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۰ شهرستان استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام جلیل محمدی، رییس ستاد دهه فجر خراسان شمالی، دهه فجر را ایام تبلور خون سرخ شهدای گلگون کفن ایران اسلامی برشمرد و افزود: به برکت خون های متبرک و مطهر شهداست که امروز انقلاب اسلامی طوفنده و باصلابت مرزهای عزت و تعالی را در می نوردد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه امسال هم راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه تر از همیشه برگزار می شود، اظهارکرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز خراسان شمالی ساعت ۱۰ صبح از میدان شهید تا مصلی امام خمینی(ره) انجام می شود و در نهایت با سخنرانی «سید محمد حسینی» معاون پارلمانی رییس جمهوری پایان می یابد.

وی با بیان اینکه در سایر شهرستان ها هم مراسم راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود، مسیر راهپیمایی در شیروان را چهارراه دفاع مقدس تا مصلی، در اسفراین خیابان ولیعصر تا مصلی، آشخانه چهارراه معلم تا مسجد جامع و فاروج را مسجد آل یاسین تا چهارراه رضوی معرفی کرد.

رییس ستاد دهه فجر خراسان شمالی بیان کرد: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان جاجرم از میدان امام خمینی(ره) تا خیابان شهید چمران، در گرمه میدان ارشاد تا مصلی نماز جمعه، راز و جرگلان میدان معلم تا شهرداری و صفی آباد از مقابل دفتر امام جمعه تا مصلی امام رضا(ع) خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه شروع راهپیمایی در شهرستان مانه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه برنامه ریزی شده، مسیر راهپیمایی را از مزار شهدای گمنام تا مصلی نماز جمعه اعلام کرد.

کد خبر 1749246

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha