حضور در جشن پیروزی انقلاب دشمنان را مأیوس و دوستان را امیدوارتر می‌کند

آیت‌الله عالمی گفت: حضور پرشور مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی به دشمن این پیام را می دهد که تمام توطئه‌های شما نقش بر آب است؛ حضور در جشن پیروزی انقلاب اسلامی دشمن را مایوس و دوست را امیدوارتر می کند.

آیت الله حسن عالمی در خصوص اهمیت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان اظهار کرد: راهپیمایی بیست و دو بهمن و در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال از اهمیت مضاعف برخوردار است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: راهپیمایی فی نفسه یادآور ارزش ها و سابقه حضور بی نظیر مردم کشورمان در صحنه انقلاب و به وجود آمدن صحنه های شگرفی است که برای مردم دنیا خیره کننده بود.

وی با اشاره به توطئه های دشمن علیه انقلاب اسلامی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران هرچه جلوتر می رود، توطئه دشمن در مواجهه با آن افزایش می یابد و دشمن تلاش می کند تا با استفاده از ابزار مختلف مردم را از انقلاب جدا کند و در سطح جهانی اعلام کند که انقلاب اسلامی ایران جنبه مردمی خود را از دست داده است و با تمام توان نیز در این عرصه تبلیغ می کند.

آیت الله عالمی با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد: حضور گسترده مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی می تواند به معنای واقعی کلمه مشت محکمی بر دهان تبلیغاتی دشمن باشد.

وی تصریح کرد: مردم با حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام می کنند که پشت سر نظام جمهوری اسلامی، رهبر انقلاب و انقلاب پایدار هستند و به دعوت رهبر انقلاب برای حضور در صحنه لبیک می گویند.

آیت الله عالمی تاکید کرد: حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از اهمیت خاصی برخوردار است و توصیه می کنم که افراد به صورت خانوادگی در این راهپیمایی باشکوه شرکت کنند چرا که حضور کودکان و نوجوانان بر شکوه این راهپیمایی می افزاید.

وی در خصوص دستاوردهای حضور در جشن پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور در جشن پیروزی انقلاب اسلامی دشمن را مایوس و دوست را امیدوارتر می کند.

آیت الله عالمی خاطرنشان کرد: در سطح دنیا دوستدار انقلاب کم نداریم و بسیاری ملت ها دل در گروی انقلاب اسلامی دارند و این حضور گسترده مردم در جشن پیروزی انقلاب این ملت ها را دلگرم تر می کند و امیدشان به انقلاب را تقویت می سازد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: امید کشورهای دنیا به انقلاب اسلامی ایران باعث می شود تا انقلاب و حاکمیت اسلامی به سرزمین های آنها نیز وارد شود و خودشان نیز در این راستا فعالانه عمل کنند.

وی با اشاره به سیاهنمایی های دشمن خاطرنشان کرد: دشمن همواره تبلیغ می کند که مردم از انقلاب اسلامی جدا شده اند و با توجه به تحریم ها و توطئه هایی که علیه انقلاب صورت گرفته است، مردم دیگر پشت سر این انقلاب نیستند و نسبت به آن دلزده شده اند؛ بنابراین حضور پرشور مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی به دشمن این پیام را می دهد که تمام توطئه های شما نقش بر آب است و آب سرد و یاسی است که بر روی دشمن می ریزد.

کد خبر 1749254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha