راهپیمایی ۲۲ بهمن، پایبندی مردم به اصول و ارزش‌های انقلاب را فریاد می‌زند

فعال سیاسی اصول‌گرا با بیان اینکه حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهد مردم همچنان به اصول و ارزش‌های انقلاب پایبندند، گفت: انقلاب ایران همه ساله با این حرکت میلیونی نشان می دهد با وجود همه توطئه ها، همچنان مقتدرانه با قدرت و صلابت در رسیدن به ارزش‌ها و اهداف خود استوار و پایدار مقاومت می‌کند.

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان با اشاره به ضرورت بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: ۲۲ بهمن، روزی تاریخ ساز در سرنوشت ملت ایران است که موجب تغییر و تحولات اساسی و پایدار شد؛ این نعمتی که خداوند متعال به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام(ره) به ما عنایت کرد، توانست مسیر کشور را به سمت قلل مرتفع پیشرفت و توسعه باز کند و ملت ایران با ایثار، فداکاری و از جان گذشتگی و دادن شهید و جانباز و آزاده همراهی کردند و در مسیر تداوم انقلاب، همگام همراه و با انسجام و وحدت ملی پشت سر مقام معظم رهبری این حرکت را ادامه دادند.

این فعال اصولگرا افزود: رمز پایداری و تداوم این انقلاب همانگونه که امام راحل فرمودند وحدت کلمه و انسجام ملت در رسیدن به اهداف و آرمان‌ها است. قطعاً ملت ایران با تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب در این روز با امام و رهبری نشان می‌دهند که برای اهداف و آرمان‌های خود در برابر تهدیدات تحریم‌ها ترورها و نقشه‌های شوم دشمنان در جنگ روانی همچنان در مسیر انقلاب در حال حرکت هستند.

وی تأکید کرد: ملت ایران هیچ توقفی را نمی‌پذیرند روز به روز بر شدت حرکت خود ادامه می‌دهند و آرزوی دشمنان ما که می‌گفتند انقلاب ایران چهلمین سال انقلاب را نمی بیند بر دل آنها می گذارند، اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب است و از هر روز قدرتمندتر در منطقه و در جهان و در داخل توانسته است حرکت رو به رشد را دنبال کند.

دبیرکل حزب سبز تصریح کرد: گرچه در این مسیر ۴۵ ساله فراز و نشیب‌ها، تهدیدات و تحریم‌ها مشکلات زیادی را در داخل و بیرون از مرزها داشته‌ایم اما چون مسیر انقلاب اسلامی به درستی و اصولی طراحی شده و گرچه در مقاطعی دچار مشکلات و موانع شده‌ایم اما توانستیم از آنها عبور کنیم.

کنعانی مقدم افزود: حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می دهد مردم همچنان به اصول و ارزش‌های انقلاب پایبندند و برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب حاضرند جان و مال خود را فدا کنند در بیست و دوم بهمن این تجدید میثاق باعث یأس و ناامیدی دشمنان با حضور میلیونی مردم است. چنین راهپیمایی‌های مردمی در بسیاری از کشورهایی که مدعی انقلاب بودند و اکنون انقلاب آنها در موزه‌ها بایگانی شده بی سابقه است.

وی گفت: انقلاب ایران همه ساله با این حرکت میلیونی نشان می دهد با وجود همه توطئه ها، همچنان مقتدرانه با قدرت و صلابت در رسیدن به ارزش‌ها و اهداف خود استوار و پایدار مقاومت می‌کند.

کنعانی مقدم در مورد مولفه‌های ماندگاری انقلاب بیان کرد: یکی از دلایلی که انقلاب ما زنده است و روز به روز هم به سمت تعالی و رشد حرکت می‌کند همان وحدت و انسجام و حمایت مردم از این انقلاب است و حضور انسان‌ها و افرادی است که ما آنها را امروز در صف شهدا می‌بینیم که با ایثار جان و خون خود، فداکاری‌های بی بدیل انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی در سال‌های اخیر و یا شهدایی که در ترورهای ددمنشانه و کور دشمن اتفاق می‌افتد پشتوانه‌های انقلاب هستند که انقلاب را بیمه کرده و تداوم آن را موجب می‌شوند و قطعاً حرکت توفنده‌ای که در گام دوم بر اساس نقشه و تدبیر رهبر انقلاب ترسیم کرده نشان دهنده این است که این انقلاب در حال رشد و حرکت به سوی قله‌ها است.

کد خبر 1749346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha