تزریق ناامیدی در جامعه، هدف اصلی دشمن است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج ارومیه گفت: فضای مجازی در حال تخریب انقلاب ما است و باید حواسمون را جمع کنیم و تزریق ناامیدی در جامعه، هدف اصلی دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، جشن بزرگ انقلاب، همزمان با ۲۲ بهمن ماه به همت کانون فرهنگی و هنری حبیب ابن مظاهر مسجد جامع حاجی پیرلو ارومیه، با حضور سرهنگ صفر باباپور، جانشین ناحیه مقاومت بسیج ارومیه، محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی، امام جماعت و مردم برگزار شد.

تزریق ناامیدی در جامعه، هدف اصلی دشمن است

سرهنگ صفر باباپور، جانشین ناحیه مقاومت بسیج ارومیه، در این مراسم با بیان اینکه مقام معظم رهبری جهاد تبیین را مورد تاکید دارند، گفت: از موضوع جهاد تبیین باید در هر محفلی برای انقلاب و در بین جوانانی که این انقلاب و دستاوردهایش را درک نکردند، استفاده کنیم.

وی افزود:  فضای مجازی در حال تخریب انقلاب ما است و باید حواسمون را جمع کنیم و از بین بردن امید در جامعه، هدف اصلی دشمن است.

امام (ره) دین اسلام را احیا کرد

باباپور گفت: همه کارهای امام(ره) برای خداوند بود و امام فرزند حصرت زهرا(س) بودند و شما در زمان طاغوت اگر در مورد امام حسین(ع) صحبت میکردید جرم بود ولی امام(ره) دین اسلام را احیا کرد و ایشان مبارزه کردند و دستور دادند که حکومت نظامی شکسته شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج ارومیه بیان کرد: جوانانی که اوایل انقلاب را درک نکردند بیاد بداند که چرا این پیروزی انقلاب را جشن بگیریم؟ باید علت این جشن ها در بین نوجوانان و جوانان تبیین شود.
وی افزود: امام راحل برای عزت، شرف و حوریت مردم و کشور انقلاب کرد و شرف ایرانی در زمان رژیم شاهنشاهی لگدمال شده بود و تصویب قانون کاپیتولاسیون یکی از این موضوعات را به صراحت نشان می دهد.
این مسئول ادامه داد: حضرت آقا  فرمودند که جشن های انقلاب هم  مانند  جشن های مبعث مهم و پرشور باید گرفته شود، چون انقلاب امروز، زمینه انقلاب حصرت مهدی(عج) است.
وی داشتن استقلال در تمام زمینه های علمی، سیاسی، اقتصادی، ورزشی، نظامی از جمله  دستاوردهای انقلاب است.
باباپور در پایان سخنان خود با اشاره به موضوع انتخابات گفت: حق من این است که رای بدهم و برای دفاع از اسلام باید رای داد.
تزریق ناامیدی در جامعه، هدف اصلی دشمن است
دستاوردهای انقلاب باید برای دنیا تبیین شود
محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی، در این مراسم گفت: این نظام الهی یک نعمت و امانت بزرگ الهی است و ما وظیفه داریم در صدد حفظ آن تمام توان خود را بکار ببندیم.
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران را باید بهتر از پیش حفظ کرده و نسل جدید را با آن آشنا کرد.
رضایی ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی نه تنها برای جوانان ملت ایران بلکه باید برای دنیا تبیین شود.
گفتنی است؛ اجرای سرود، تئاتر، مسابقه فرهنگی، شعر خوانی نوجوانان از جمله دیگر برنامه های این جشن بزرگ بود.
تزریق ناامیدی در جامعه، هدف اصلی دشمن است

تزریق ناامیدی در جامعه، هدف اصلی دشمن است

تزریق ناامیدی در جامعه، هدف اصلی دشمن است

کد خبر 1749396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha