دولتمردان و مسئولین به معنای واقعی کلمه خادم و نوکر ملت باشند

حجت الاسلام میثم تارم گفت: دولتمردان و مسئولین باید به معنای واقعی کلمه خدمتگزار، خادم، نوکر و قدردان ملت سرافراز، لایق و شایسته ایران اسلامی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۳ بهمن ماه) حجت الاسلام میثم تارم در جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی، گفت: بیش از ۴ دهه است که این ملت علی رغم تحریم های ظالمانه آمریکا و غرب اما همچنان با اقتدار پای کار دفاع از اسلام، آرمان های شهدا نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت از مظلومین ایستاده است.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه مردم با حضور همیشه در صحنه خود حماسه آفریدند، افزود: این ملت همواره ثابت کرده اند که دوستدار انقلاب اسلامی و پیرو امامین انقلاب هستند و تا آخرین نفس و قطره خون پای ارزش های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند.

وی خاطرنشان کرد: ملت با بصیرت ایران اسلامی امروز به دنیا درس مقاومت، ایستادگی و هویت داده و جبهه مقاومت را ایجاد، تقویت و زنده نگه داشته است.

حجت الاسلام تارم اظهار کرد: دشمن به خیال خام خود فکر می کرد این ملت چهل سالگی انقلاب را نخواهد دید اما امروز دشمن دید که این ملت ۴۵ سالگی انقلاب خود را جشن گرفت.

امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی این پیام را به آمریکا، اسرائیل و غرب مخابره کرد که این ملت اجازه نخواهد داد که یکبار دیگر بر منافع و ذخائر این کشور سلطه پیدا کنید و باید این آرزو را به گور ببرید.

وی تاکید کرد: ملت سرافراز ایران اسلامی این انقلاب اسلامی را ایجاد کرد و همچنان از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی حفاظت می کند.

حجت الاسلام تارم عنوان کرد: امروز در غزه جبهه مقاومت با حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهنمودهای رهبر ولی امر مسلمین و رشادت های سردار دلها از نظر صبر، مقاومت، ایمان و تجهیزات قوی شده و دنیا را به لرزه در آورده است.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی طوفانی در دل اسراییل و حامیان آن به پا کرد، افزود: اسراییل دیوانه وار در حال کشتن مردم بی گناه، زن و مرد و کودک فلسطینی است.

وی بیان کرد: در آمریکا، اسرائیل، فرانسه، آلمان در شرق و غرب هر روز راهپیمایی هایی در حمایت از مردم مظلوم غزه برپا می شود این قیام مردمی ان شاءالله به نابودی اسرائیل می انجامد.

حجت الاسلام تارم تاکید کرد: این امت سرافراز با بصیرت امت امام بت شکن و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دیگر اجازه نمی دهد آمریکا، منافقین و تجزیه طلب ها به این کشور بازگردند.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه رژیم پهلوی فاسد و منفور است، ابراز کرد: پهلوی خائن در آخرین مصاحبه خود به خیانت هایی که در حق این مردم انجام داده بود اعتراف کرد.

وی عنوان کرد: عده ای با وارونه جلوه دادن حقایق قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال تطهیر چهره پلید، جنایتکار و منفور پهلوی هستند که باید به این شاه دوستان گفت مرگ بر شما باد.

حجت الاسلام تارم تصریح کرد: دولتمردان و مسئولین باید به معنای واقعی کلمه خدمتگزار، خادم، نوکر و قدردان ملت سرافراز، لایق و شایسته ایران اسلامی باشند.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه ملت ایران در جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشت، عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی خواهند دید ۱۱ اسفندماه این ملت همیشه در صحنه، متعهد به خون شهدا و انقلابی در امتحانی دیگر شرکت خواهند کرد و با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح بار دیگر مشت محکمی به دهان یاوه گویان به ویژه اسراییل و آمریکا خواهند زد.

کد خبر 1749457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha