بی‌تفاوت‌کردن مردم نسبت‌به سرنوشت و آینده کشور دسیسه دشمن است

آیت الله حسینی بوشهری گفت: یکی از دسیسه های دشمنان بی‌تفاوت‌کردن مردم نسبت‌به سرنوشت و آینده کشور است لذا همه ما باید بکوشیم تا ارزش‌های اسلامی و اخلاقی در جامعه پاسبانی شوند و اجازه ندهیم که ضد ارزش‌ها بروز پیدا کنند و قوت بگیرند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در کرمانشاه، گفت: آنچنان‌که رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مکرراً بر امیدبخشی تأکید دارند، لازم است مسئولان نیز باجدیت تمام برای ایجاد امید و تصریح‌نمودن افق‌های روشن نظام و انقلاب اسلامی بکوشند.  

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: دشمن از هیچ حربه‌ای برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی دریغ نمی‌کند، لذا باید مراقب باشیم که بعضی از مسئولان با کوتاهی در خدمات‌رسانی به مردم در زمین بازی دشمن قرار نگیرند و ناخواسته باعث تحقق اهداف شوم او نشوند.

وی خاطر نشان کرد:امروز هدف اصلی دشمنان، خدشه‌دارکردن وحدت ملی ما است چراکه وحدت ما موجب یأس و ناکامی آنان است همچنین دشمن بااستفاده از تبلیغات گسترده‌ رسانه‌ای می‌کوشد تا غرب را قبله آمال نسل جوان کند و ما با تکیه‌بر فرهنگ غنی ایرانی اسلامی، اجازه نخواهیم داد تا فرهنگ غرب بر جامعه مستولی یابد و نسل جوان ما در دامن دشمن بیفتد.

آیت الله حسینی بوشهری اظهار کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی انواع و اقسام دشمنی ها را برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب به کار بسته اند، دشمنان به خوبی انقلاب ما را شناخته اند و می دانند اگر این انقلاب تداوم یابد، اهداف و آرمان های استعماری آنها در دنیا با چالش مواجه خواهد شد، لذا از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب کوتاهی نمی کنند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  گفت: باید مراقب نفوذی ها که با چهره دوست آمده و در واقع دنباله رو دشمنان هستند، باشیم زیرا دشمنان با تبلیغات و هیاهوی رسانه ای نمی گذارند، دستاوردهای انقلاب اسلامی به چشم بیاید.

وی افزود: مردم ایران اسلامی در طول ۴۵ سال از عمر انقلاب همواره پای این‌نظام و انقلاب و رهبری ایستاده اند و امروز هم‌بار دیگر عهد می بندیم که همچنان پاسدار انقلاب اسلامی هستیم همچنین مردان و زنان قهرمان کرمانشاهی همراه با دیگر هموطنانمان اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به بیگانگان واگذار شود، لذا شایسته تکریم‌اند.

بی‌تفاوت‌کردن مردم نسبت‌به سرنوشت و آینده کشور از دسیسه دشمن است

کد خبر 1749484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha