آغاز نام نویسی کاروان پیاده «هلال» تا «جمکران»

مسئول مجمع راهیان جمکران شهرستان آران و بیدگل از آغاز نام نویسی متقاضیان شرکت در کاروان پیاده روی «هلال تا جمکران» در آستانه نیمه شعبان خبر داد.

محمد جشنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در آستانه نیمه شعبان، ثبت نام کاروان پیاده روی «هلال تا جمکران» در آران و بیدگل آغاز شد.

مسئول مجمع راهیان جمکران آران و بیدگل افزود:  کاروان پیاده هلال تا جمکران امسال برای شانزدهمین سال پیاپی مسیر یکصد کیلومتری حرم حضرت محمدهلال بن علی(ع) در آران و بیدگل تا مسجد مقدس جمکران را طی می کند.

جشنی، با بیان اینکه برای شرکت در این برنامه، ثبت نام اولیه الزامی است، ادامه داد: علاقه مندان حضور در این کاروان می توانند سوم تا یازدهم شعبان از ساعت ۱۷ تا ۲۱ با مراجعه به آستان مقدس حضرت محمد هلال(ع) نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مسئول مجمع راهیان جمکران آران و بیدگل گفت: با مساعدت کمیته امداد امام خمینی(ره) افراد تحت تکفل می توانند با مراجعه به این نهاد، به صورت رایگان ثبت نام و در این مانور معنوی شرکت کنند.

محمد جشنی ادامه داد: همچنین مددجویان تحت پوشش انجمن معلولین سوره صبح هم به صورت رایگان ثبت نام می شوند.

وی با تاکید بر اینکه مدت زمان این پیاده روی یک روزه خواهد بود، تصریح کرد: مسیر پیاده روی از حرم حضرت محمد هلال(ع)، شهر نوش آباد، علی آباد، محمد آباد، سفیدشهر و در محدوده قم از امام زاده جمال غریب(ع) تا مسجد مقدس جمکران است.

مسئول مجمع راهیان جمکران آران و بیدگل افزود: علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۰۹۱۳۶۸۲۷۶۳۵ تماس بگیرند.

کاروان پیاده روی «هلال تا جمکران» در سال ۱۳۸۷ هجری شمسی، با همکاری آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع)، سپاه پاسداران و جمعی از دوستداران اهل بیت(ع) تشکیل شده و هم اکنون با نام «مجمع راهیان جمکران» دارای مجوز از اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل است.

کد خبر 1749665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha