دانش آموزان تضمین کننده آینده کشور و مبتکران فکری در آموزش و پرورش هستند

اسماعیلی با اشاره به اینکه آینده ایران با توان و استعداد دانش آموزان رقم می خورد، گفت: دانش آموزان، ایران امروز را با تاسی از شهدا و امام شهدا به مراتب بالاتر می رسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان امروز در همایش هزار نفری دانش آموزی «یاوران انقلاب» که در سالن اجتماعات هلال احمر زنجان برگزارشد، از دانش آموزان به عنوان سربازان انقلاب یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان می توانند با اراده ای که دارند می توانند بسیاری از نشدنی ها را ممکن و شدنی کنند، ادامه داد: این اراده د انقلاب سال ۵۷ در کنار سایر اقشار علیه رژیم ستمشاهی موجب سرنگونی رژیم ستمشاهی شد.

به گفته اسماعیلی، این دانش آموزان بودند که در دوران دفاع مقدس در کنار دیگر رزمندگان‌ جنگ را مدیریت کردند و در طول ۴۵ سال از انقلاب نیز بر همگان ثابت شده که دانش آموزان بسیار توانمند هستند و می توانند کارهای بزرگی را انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه آینده ایران با توان و استعداد دانش آموزان رقم می خورد، گفت: دانش آموزان، ایران امروز را با تاسی از شهدا و امام شهدا به مراتب بالاتر می رسانند.

به گفته وی، دانش آموزان افراد قدرتمند و توانمند جامعه هستند و هر تغییر و تحولی در جامعه از آنها آغاز می‌شود و می‌توانند هر برنامه مدون و هدفداری را به سرمنزل مقصود برسانند.

وی با اشاره به برگزاری مانور یاران انقلاب، افزود: بسیاری از دانش آموزان حاضر در این مانور یقینا رای اولی هم نیستند ولی قطعا در انتخابات سرنوشت ساز اسفندماه تاثیرگذار خواهند بود و به اتفاق پدران و مادران خود در پای صندوق های رای برای کسبه تجربه و ایجاد شور و نشاط اجتماعی حضور می یابند.

کد خبر 1749802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha