فعالیت های جریان ساز محوریت برنامه های کانون های مساجد استان سمنان

حقیقت توانمند سازی مخاطبین در کانون های مساجدرا ضروری دانست وگفت: فعالیت های جریان ساز محوریت برنامه های کانون های مساجداست.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛  محمد امین حقیقت - سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در دیدار با مسئول نهاد نماندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان سمنان شبکه کانون های فرهنگی هنری  مساجد را گسترده دانست وگفت: استان سمنان در بسیاری از نقاط روستایی و شهری دارای کانون می باشد.

وی تصریح کرد:فعالیت های این کانون بصورت منظم و در راستای ریل گذاری سامانه بچه های مسجد با هدف جذب کودکان، نوجوانان و جوانان  در مساجد در حال اجرا می باشد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه در این دوره مدیریتی ۴  راهبرد در دستور کار است، افزود: یکی از مهمترین راهبردها توانمند سازی مخاطبین بوده که در این حوزه  دانشگاه می تواند به ما کمک کند و بویژه در حوزه تربیتی و معرفتی  ما را یاری کنند.

 حقیقت مخاطبین کانون ها را تمامی اهالی محله مسجدی عنوان کردوافزود: برای همه این افراد باید برنامه ریزی کرد.

وی فعالیت های جریان ساز رامحوریت برنامه های کانون های مساجد اعلام کردوگفت: در این راستا کانون های تخصصی خواهران، طرح مسجد پایگاه قرآنی، طرح تئاتر شبستان و... در کانون ها در حال اجرا می باشد.

حقیقت با بیان اینکه در زمینه تقویت و افزایش کانون ها تأسیس کانون در مساجد دانشگاه ها نیز در دستور کار است گفت: برنامه های کانون های مساجد در قالب خاص و بصورت جریان ساز در دانشگاه ها نیز اجرا خواهد شد تا زمینه ای برای تحقق آرمان مسجد محوری در دانشگاه ها نیز فراهم شود.

کد خبر 1749812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha