شهید محمود خداداد ۲۵ بهمن در ملایر تشییع می‌شود

فرجی گفت: پیکر مطهر شهید محمود خداداد فردا چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ساعت ۹ صبح از مقابل شهرداری ملایر به سمت میدان آزادگان تشییع می شود.

داوود  فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر با اشاره به اینکه  سردار شهید سرتیپ دوم  محمود خداداد، رئیس شجاع پلیس امنیت عمومی شهرستان ملایر عصر دیروز ۲۳ بهمن ماه در درگیری با فرد شرور و قاتل مسلح به شهادت رسید گفت:  این شهید دومین شهید مدافع امنیت نیروی انتظامی ملایر در سال جاری است.

رئیس بنیاد شهید و امرو ایثارگران افزود: پلیس به معنای واقعی کلمه خدمتگزار مردم و کارکنان آن آرامش و آسایش خود را فدای امنیت شهروندان کرده و تا پای جان برای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم در تلاش هستند.

فرجی از برگزاری  مراسم وداع با شهید گرانقدر نیروی انتظامی ملایر سه شنبه شب در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه با حضور خانواده های معظم شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع ملایر خبر داد و گفت: پیکر مطهر شهید خداداد فردا چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ساعت ۹ صبح از مقابل شهرداری ملایر به سمت میدان آزادگان تشییع می شود.

وی تصریح کرد: بعد از خواندن نماز پیکر مطهر شهید توسط حجت الاسلام ارزنده امام جمعه ملایر برای خاکسپاری به گلزار شهدای بهشت هاجر شهر ملایر منتقل و در آرامگاه ابدیش آرام خواهد گرفت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر را یکی از فرماندهان شجاع، خوش خلق و دلیر ملایر دانست  و افزود :این شهید  متولد سال ۱۳۵۵ بود و از وی دو فرزند پسر ۱۷ و ۶ ساله به  یادگار مانده است.

تجلیل از جانبازان ملایری در مساجد

  وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین(ع) حضرت اباالفضل(ع) و امام سجاد(ع) گفت: روز ولادت علمدار کربلا به نام روز جانبار نامگذاری شده چرا که جانبازان علمداران این انقلاب به تاسی از مولایشان حضرت عباس هستنند.

فرجی با بیان اینکه شهرستان ملایر ۱۱۰۰ شهید والامقام و ۲۱۰۰ جانباز تقدیم انقلاب کرده تصریح کرد: تعداد ی از این جانبازان به  یاران آسمانی خود پیوسته اند.

 وی از برگزاری بیش از ده برنامه همزمان با گرامیداشت مقام جانباز در ملایر خبر داد و افزود: همزمان با روز جانباز از جانبازان شهرستان ملایر در برنامه ای ویژه تجلیل خواهد شد.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر همچنین  غبارروبی گلزار جانبازان شهید و متوفی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی،   تجلیل از جانبارزان نهادها و ادارات توسط نهادهای مربوطه، را از برنامه های گرامیداشت مقام جانباز در ملایر برشمرد.

 وی سرکشی از ۹ خانواده  جانباز شهید، حضور پیام آوران ایثار در مدارس  و حضور دسته جمعی جانبازان در نماز جمعه را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: تجلیل از جانبازان هر محله در مسجد همان محل  توسط هئیت امنای مساجد از  دیگر برنامه های گرامیداشت مقام جانباز در ملایر است.

کد خبر 1749882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha