پاسداشت بیش از چهار دهه فعالیت امام جمعه شهداد

نسیم محراب-پاسداشت بیش از چهار دهه فعالیت حجت‌الاسلام احمد الله‌وردی، امام جمعه شهداد- با حضور جمعی از مسئولین، روحانیون و... در سالن همایش‌های استانداری کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدمهدی فداکار، چهارشنبه(۲۵ بهمن) در مراسم پاسداشت بیش از چهار دهه فعالیت امام جمعه شهداد با بیان اینکه حجت‌الاسلام الله‌وردی طی این سالها با مردم شهداد زندگی کرده است؛ افزود: ایشان بخشی از زندگی مردم شهداد شد.

استاندار کرمان خدمت به همه مردم را ویژگی دیگر حجت‌الاسلام الله‌وردی دانست و افزود: حتی کسانی که مخالف ایشان هستند نیز انتقادی ندارند.

وی  بی‌ اعتنایی به مسائل دنیایی و کارهای فراوان برای دین و حوزه‌های دینی و ایجاد ظرفیت اقتصادی برای تقویت دین خدا را از دیگر ویژگی‌های حجت‌الاسلام الله‌وردی برشمرد و اظهار کرد: اینطور نبود که وی فقط خطبه نمازجمعه بخواند.
فداکار در پایان عدم تنش‌های سیاسی در شهداد را نتیجه عملکرد شایسته حجت‌الاسلام الله‌وردی طی این سالها عنوان کرد.

حجت‌الاسلام احمد الله‌وردی، امام جمعه شهداد هم گفت: باید از همه مردم شهداد و توابع تقدیر و تشکر کرد و از همسرم که در همگرایی مطلق با من بود و در کارهای فرهنگی اگر از من جلوتر نباشد، عقب‌تر نیست.

در این مراسم هدیه‌ای از سوی مقام معظم رهبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و... به حجت‌الاسلام الله‌وردی اهدا شد.

کد خبر 1749997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha