توزیع ۱۰۰ کیلو گوشت بین نیازمندان به همت کانون شهید باکری گچساران

مدیر کانون فرهنگی شهید باکری، از توزیع ۱۰۰ کیلو گوشت بین نیازمندان شهر گچساران و روستای خیرآباد جلیل به مناسبت ایام شعبانیه خبر داد.

«لیلا صالح نژاد»، امروز پنج شنبه (۲۶ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گچساران، اظهار کرد: همزمان با اعیاد شعبانیه و در راستای حمایت از اقشار نیازمند جامعه، ۱۰۰ کیلو گوشت گرم به همت نیکوکاران و کانون فرهنگی، هنری شهید باکری مسجد صاحب الزمان (عج) روستای خیرآباد جلیل (۴۰ کیلومتری شهر گچساران)، بین خانواده های ایتام و نیازمند در شهرستان گچساران و روستای جلیل توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی شهید باکری روستای خیرآباد جلیل، تصریح کرد: در توزیع و پخش این بسته های گوشت، نوجوانان و جوانان عضو کانون با استقبال خوب از این فعالیت اجتماعی، مشارکت بسیار عالی داشتند.

وی افزود: افراد نیازمند و کم‌برخوردار، طی یک سری تحقیقات و پیگیری‌ها توسط اعضای کانون‌ فرهنگی شهید باکری شناسایی شده و گوشت گرم بین آنها توزیع شد.

صالح نژاد همچنین از توزیع بسته های غذایی و نوشت افزار بین خانواده های نیازمند و بی سرپرست خبر داد و گفت: در طی سال، کانون فرهنگی شهید باکری در راستای کمک های مومنانه و طرح مساوات در مناسبت های مذهبی متفاوت، سبد های غذایی کالا شامل برنج، روغن، حبوبات، چای، قند بین اقشار کم بضاعت و نوشت افزار همچون دفتر و مداد بین کودکان بی سرپرست، توزیع می کند.

وی از دیگر فعالیت های این کانون را برگزاری اعیاد و مراسم های مذهبی دانست و گفت: اعضای کانون فرهنگی شهید باکری در همه اعیاد با آذین بندی روستا و برگزاری جشن در مسجد روستا و همچنین برپایی ایستگاه صلواتی، سعی در زنده نگهداشتن این اعیاد و مراسم های مذهبی و همچنین آشنایی کودکان و نوجوانان با ائمه اطهار دارند.

 در ادامه مدیر کانون فرهنگی شهید باکری روستای خیرآباد جلیل، برپایی کلاس های آموزشی و قرآنی و همچنین کلاس های خیاطی و گلدوزی را از دستاوردها و زحمات شبانه روزی اعضای فعال کانون شهید باکری دانست و بیان کرد: با تشکیل این کلاس ها سعی در توانمند سازی زنان، کودکان و نوجوانان دهه هشتادی داریم تا بتوانند هم از این راه منبع درآمدی داشته باشند و هم از اوقات فراغت خود به نحو احسن استفاده کنند. 

صالح نژاد در پایان از مسئولان اجرایی و ستادی استان و شهرستان خواست که از کانون های فعال در روستاها و شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد، حمایت های ویژه داشته باشند.

کد خبر 1750109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha