بازدید معاون وزیر ارشاد از پاویون خراسان جنوبی در نمایشگاه بین المللی گردشگری

معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پاویون خراسان جنوبی در نمایشگاه بین المللی گردشگری بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی؛ پاویون خراسان جنوبی با ۱۶ غرفه و حضور ۱۱ شهرستان، در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته برپاشده و میزبان علاقمندان این عرصه است.

در این راستا کارگاه آموزشی «آشنایی با ارزش‌های میراث جهانی لوت» با تدریس «دکتر مهران مقصودی» مدیر پایگاه میراث جهانی بیابان لوت و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در پاویون خراسان جنوبی، برگزار شد.

همچنین معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پاویون استان در نمایشگاه گردشگری بازدید کرد و همچنین تیم فضای مجازی وزارت میراث فرهنگی به بازدید از پاویون استان در نمایشگاه گردشگری پرداختند.

احمد کاشانی مدیر انجمن گردشگری پایدار خراسان جنوبی هم در خصوص بازدید مدیر مرکز اطلاع‌رسانی و فضای مجازی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، از پاویون استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، گفت: مقدمات این دیدار در راستای دیده شدن استان از چند هفته گذشته انجام شده است.

وی با بیان اینکه این مرکز اطلاع‌رسانی یک تیم تخصصی از تولیدکنندگان محتوا و فعالان فضای مجازی در کشور هستند، افزود: نمایندگان رسانه‌ای دیگر استان‌ها نیز با این تیم همکاری داشته و بنده نیز به عنوان نماینده استان حضور دارم.

کاشانی ادامه داد: یکی از اقدامات خوب و تأثیرگذار انجام شده توسط این تیم تهیه کلیپ فراخوان و دعوت از صنعتگران، گردشگران و عموم مردم برای شرکت و بازدید از این نمایشگاه بود که بازخورد خیلی خوبی به همراه داشت.

فعال حوزه گردشگری خراسان جنوبی در پایان اظهار داشت: در جریان بازدید این تیم از پاویون استان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از آن‌ها دعوت کرد تا به خراسان جنوبی سفر کرده و در جهت معرفی ظرفیت‌های استان کار تولید محتوا انجام دهند.

گفتنی است، خراسان جنوبی در این رویداد ملی با ایجاد ۱۶ غرفه و با بهره‌گیری از اجرای زنده و حضور صنعتگران بومی منطقه، به معرفی جاذبه‌های گردشگری و صنایع‌دستی ۱۱ شهرستان استان پرداخته است.

کد خبر 1750118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha