فرهنگ دینی، فرهنگی غنی با پشتوانه قرآن و عترت است

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه اگر بر فرهنگ دینی تاکید می شود برای خاطر این است که فرهنگ دینی هویت ماست، گفت: فرهنگ دین اسلام ، یک فرهنگ غنی است که پشتوانه آن قرآن و عترت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب، امام جمعه شهرستان سلطانیه در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سلطانیه که با حضور اعضای جلسه و اعضای میهمان از دفتر آستان قدس رضوی استان زنجان برگزار شد با بیان اینکه در عالم هستی قانون و قاعده حاکم است و امامت و ولایت یک اصل اساسی در عالم هستی است، گفت: زندگی زیر پرچم امامت و ولایت نجات بخش است و خروج از زیر پرچم ولایت، ورود زیر چتر طاغوت و شیطان است.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) کشتی نجات و امام عزت و افتخار است، گفت: حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام ثمره زندگی در زیر پرچم ولایت و امامت است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سلطانیه با بیان اینکه اگر بر فرهنگ دینی تاکید می شود برای خاطر این است که فرهنگ دینی هویت ماست، گفت: فرهنگ دین اسلام ، یک فرهنگ غنی است که پشتوانه آن قرآن و عترت است.

امام جمعه سلطانیه با تاکید بر توجه به مقوله فرهنگ و پیوست فرهنگی برنامه ها و با اشاره به برنامه های فرهنگی سال ۱۴۰۳ گفت: برنامه های فرهنگی سال ۱۴۰۳ در محورهای تقویت جایگاه مساجد، آسیب های اجتماعی، خانواده و جمعیت، گرامیداشت روز نوجوان با هدف اعتلای الگوی ایمانی و انقلابی شهرستان اجرا خواهد شد.

کد خبر 1750129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha