نمایشگاه مد و لباس فجر در خرم‌آباد افتتاح شد

با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور نمایشگاه مد و لباس فجر با عنوان «کُلِنجَه» روز پنج‌شنبه در خرم‌آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، در نمایشگاه مد و لباس فجر با عنوان  «کُلِنجَه» ۱۵۰ اثر از فعالان مد و لباس استان ارائه شده است.

 همچنین نمایشگاه جنبی طراحی تاپستری، صنایع دستی مرتبط با پوشاک و تزئینات لباس نیز در کنار نمایشگاه برپاست.

 آثار عرضه شده در این نمایشگاه شامل پوشاک محلی و سنتی، پوشاک عفاف و حجاب و لباس‌های به روزآوری شده با الهام از موضوعات ایرانی اسلامی است که با انواع تکنیک‌ها اجرا شده‌اند.

نمایشگاه مد و لباس «کُلِنجَه» با همکاری این اداره کل، شورای فرهنگ عمومی استان، انجمن مد و لباس استان و دانشکده فنی حرفه‌ای دختران خرم‌آباد در مجتمع شهید آوینی به مدت سه روز آماده بازدید علاقه‌مندان است.

اعظم روانشاد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت:  نمایشگاه مد و لباس «کُلِنجَه» با هدف ترویج فرهنگ استفاده از پوشاک ایرانی اسلامی از امروز، ۲۶ بهمن به مدت سه روز پذیرای علاقه‌مندان و عموم مردم خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: نمایشگاه مد و لباس لرستان در راستای زیست عفیفانه و ارائه پوشاک با کیفیت و متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی برپا می‌شود.

روانشاد گفت: آثاری که در این نمایشگاه عرضه می‌شوند شامل پوشاک محلی و سنتی، پوشاک عفاف و حجاب و لباس‌های به روزآوری شده با الهام از موضوعات ایرانی اسلامی است که با انواع تکنیک‌ها اجرا شده‌اند.

کد خبر 1750141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha