برای تحقق فرهنگ مهدوی در جامعه باید عملیاتی وارد میدان شد

حجت الاسلام نکونام به اهمیت موضوع مهدویت اشاره کرد و گفت: مهدویت تمدن نهایی انقلاب و جامعه جهانی است و برای تقویت این مهم باید تا می‌توان ولایت‌پذیری را در بین مردم نهادینه کرده و با عبور از شعارزدگی آموزه‌ها و فرهنگ مهدوی را در جامعه عملیاتی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان افزود: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، رویش‌های خوبی در استان و کشور شکل گرفته اما در برابر فضای مسمومی که دشمن شکل داده به سربازان و نیروهای بیشتری در این خصوص نیاز داریم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه برای برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری باید همه دستگاه‌ها و نهادها وارد میدان شوند، اطهار داشت: با برگزاری نشست با گروه‌های مخاطب خود گام‌های عملیاتی در راستای برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری بردارند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: امیدبخشی به جامعه از ضرورت‌های امروز کشور است و هر یک از دستگاه‌ها و مدیران اجرایی با تبیین دستاوردهای نظام و ارائه خدمات دستگاه مربوطه امید را در جامعه تقویت کنند.

وی تصریح کرد: امیدی که بر آن تاکید داریم کاذب نیست بلکه دست ما پر است و بی‌شک مردم نشان خواهد داد که همانند عرصه‌های دیگر در این دوره از انتخابات نیز حاضر خواهند بود و حماسه‌آفرینی می‌کنند.

امام جمعه شهرکرد ساماندهی آرامستان شهرکرد و تامین یک فرد متدین و متشرع برای اموری همچون غسل و کفن و دفن اموات، اظهار داشت: اقدامات زیرساختی خوبی در این خصوص شکل گرفته اما انتظار می‌رود در خصوص غسل و دفن اموات نیز نکات لازم رعایت شود.

حجت الاسلام نکونام در ادامه به اهمیت موضوع مهدویت اشاره کرد و گفت: مهدویت تمدن نهایی انقلاب و جامعه جهانی است و برای تقویت این مهم باید تا می‌توان ولایت‌پذیری را در بین مردم نهادینه کرده و با عبور از شعارزدگی آموزه‌ها و فرهنگ مهدویت را در جامعه عملیاتی کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی برای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام، افزود: به نظر می‌رسد باید انسجام و پیوستگی بیشتری در این خصوص در استان شکل گیرد و از این ظرفیت برای امور مهمی چون انتخابات بی‌نهایت بهره‌گیری شود.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به تشکیل دبیرخانه دائمی روز استان چهارمحال و بختیاری، گفت: بنا شد دبیرخانه روز استان بر عهده چهار دستگاه باشد تا به صورت نظام‌مند و منسجم کارها پیگیری شود.

وی، تقویت فرهنگ مقاومت را از مهمترین اهداف برگزاری برنامه‌های روز استان عنوان کرد و افزود: نباید موضوعی مقاومت را تحت تاثیر خود قرار دهد.

کد خبر 1750175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha