مسئولان زمینه را برای حضور جوانان در عرصه‌های مختلف مهیا کنند

حجت الاسلام غبیشاوی، هر برگه رای را تیری در چشم و قلب دشمنان نظام دانست و گفت: امروز جنگ فقط با موشک نیست، لذا حضور پرشور در انتخابات و انداختن یک برگ رای، موشکی بر قلب معاندین و دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» ظهر امروز (جمعه ۲۷ بهمن ماه) در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه آبادان که با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار آبادان در مصلای ثامن الائمه (ع) این شهر برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با تقدیر از مردم و ملت بزرگ ایران اسلامی در حماسه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه اظهار کرد: با وجود مشکلات اقتصادی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند و بار دیگر نشان دادند درکنار نظام هستند.

خطیب نماز جمعه آبادان، خطاب به مسئولان نظام، افزود: مسئولان شب و روز باید کار جهادی کنند تا حق مردم ادا شود.
وی تصریح کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه ای برای حماسه ای دیگر در انتخابات ۱۱ اسفند ماه است.
حجت الاسلام غبیشاوی در بخشی از سخنان خود با تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، یاد آور شد: قوت هر کشور و جامعه قشر جوان است.
وی حضرت علی اکبر (ع) را بهترین الگو برای جوانان خواند و تاکید کرد: آن حضرت حق محور و حق شناس بود و لذا عامل اصلی هر تحول در جامعه استفاده از ظرفیت جوانان است.
امام جمعه آبادان، ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس بار سنگین دفاع از میهن اسلامی بر شانه جوانان بود.
وی با بیان اینکه اگر به جوان میدان داده شود، می تواند معجزه کند، خاطر نشان کرد: مسئولان بخصوص در دولت مردمی باید زمینه را برای حضور جوانان در عرصه های مختلف مدیریتی مهیا کنند، در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی جوانان راهکار زیادی دارند، اگر در این دولت کریمه فرصت به جوانان داده نشود کشور متضرر خواهد شد.
حجت الاسلام غبیشاوی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله انتخابات اشاره کرد و ابراز داشت: رقابت در انتخابات باید سالم باشد، ایام انتخابات سپری می شود اما دوستی ها باقی می مانند.
وی با بیان اینکه تخریب کردن روش ضعیف ها است، اضافه کرد: پرهیز از اصراف در تبلیغات باید مد نظر کاندیداها باشد، ضمن اینکه باید مراقب شایعات دشمن در انتخابات باشیم.
خطیب نماز جمعه آبادان، گفت: دشمنان برای سست کردن اراده مردم اقدام به خبرسازی می کنند و از حضور حداکثری مردم در انتخابات و پای صندوق های رای هراس دارند.
وی هر برگه رای را تیری در چشم و قلب دشمنان نظام دانست و عنوان کرد: امروز جنگ فقط با موشک نیست، لذا حضور پرشور در انتخابات و انداختن یک برگ رای، موشکی بر قلب معاندین و دشمنان است.

کد خبر 1750251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha