تبلیغات کاندیداها همراه با تقوا و صداقت باشد

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به در پیش بودن انتخابات و خلق حماسه ای دیگر توسط مردم، گفت: تبلیغات کاندیداها باید علاوه بر شورآفرینی همراه با تقوا و صداقت باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۲۷ بهمن) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، بر عمق بخشی در جامعه با استفاده از فرهنگ اسلامی و سبک زندگی دینی تاکید کرد و گفت: جامعه با فرهنگ باید در آن دستورات علوی برقرار باشد و مردم در راستای امور مختلف نقش آفرینی کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی از ضروریات جامعه خواند و افزود: این اهداف با کمک مردم و مسئولین تا حدودی در جامعه محقق شده ولی راه زیادی تا تحقق کامل آن مانده است.

خطیب جمعه شهرکرد از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کرد و ادامه داد: این راهپیمایی مسرت بخش و امیدآفرین بود که نشان از وفاداری مردم به آرمان ها و ارزش های انقلاب است.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به در پیش بودن انتخابات و خلق حماسه ای دیگر توسط مردم، تصریح کرد: تبلیغات کاندیداها باید علاوه بر شورآفرینی همراه با تقوا و صداقت باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر برگزاری انتخابات خداپسند و به صورت سالم و پاک تاکید و خاطرنشان کرد: نمایندگان خبرگان نمادی از تقوا هستند که باید در تبلیغات شأن آنان حفظ شود.

کد خبر 1750256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha