۸۵ نقطه محوری، میزبان جشن های نیمه شعبان

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: با برگزاری جلسات متعدد قرار است برای نیمه شعبان در ۸۵ نقطه این شهرستان برنامه جشن و شادی اجرایی شود.

حجت الاسلام محمد معلم، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: نقاط اجرای برنامه های جشن مهدودیت شامل سالن ها، پارک ها، مدارس، مساجد و موسسات قرآنی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تفسیر آیات مهدویت، سخن وری محور(گفت و گو محور) در رابطه با موضوع مهدویت و پویش وظایف انتظارات فرج (نقاشی، طرح ایده) از برنامه های اجرایی جشن نیمه شعبان برای این شهرستان خواهد بود.

حجت الاسلام معلم عنوان کرد: همچنین در ۳۴ نقطه شهرستان ایستگاه صلواتی به مدت دو روز قبل و بعد عید برگزار خواهد شد و با شیرینی، چای و دمنوش از شهروندان پذیرایی می شود و سعی خواهیم کرد جشن های امسال پرشورتر و متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان بیان کرد: موضوع مهدویت تنها نباید در ایام ولادت امام زمان (عج) مورد توجه باشد بلکه باید در تمامی ایام سال مورد توجه جامعه و مدیران باشد.

حجت الاسلام معلم اضافه کرد: مهدویت موضوعی اعتقادی، مذهبی و دلی است از این رو اگر فعالیتی در این زمینه شکل گرفته باید بر این اساس باشد و هر سه مؤلفه‌ای که در موضوع مهدویت مورد توجه است در آن وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: رمز موفقیت و حیات شیعه، امام زمان (عج) بوده این در حالی است که رمز حیات اسلام واقعی نیز امام عصر (عج) است زیرا خداشناسی و خدا باوری از محور مهدویت عبور می‌کند و کسی که امام زمان خود را بشناسد قطعاً به خداشناسی نیز می‌رسد.

کد خبر 1750484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha