مساجد، امام زمان (عج) را به عنوان بهترین الگو و مقتدا معرفی کنند

حجت‌الاسلام محمدیان، گفت: مساجد باید ضمن تلاش در جهت زمینه‌سازی ظهور و بیان جایگاه و ویژگی‌های امام زمان (عج) برای مردم، ایشان را به عنوان بهترین الگو و مقتدا معرفی کنند.

حجت‌الاسلام احمد محمدیان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مهدویت اظهار کرد: انتظار فرج به عنوان یکی از مسائلی به حساب می‌آید که از ابتدای اسلام بسیار مورد تأکید قرار داشته و مورد توجه قرار گرفته است.

امام جمعه موقت اندیمشک، با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های یک مسلمان و شیعه این است منتظر ظهور باشد افزود: در مسئله انتظار ظهور ابتدا باید شناخت خوبی از امام زمان (عج) داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در بحث مهدویت باید از حضرت مهدی (عج) الگوپذیری کنیم و ضرورت دارد منتظران ظهور دین‌مدار باشند، ایمان خود را افزایش دهند و در راستای زمینه‌سازی ظهور گام بردارند.

حجت‌الاسلام محمدیان، با تأکید بر لزوم ترویج سبک زندگی مهدوی عنوان کرد: منتظران ظهور باید ظلم‌ستیز و به دنبال اصلاح امت باشند که این با امر به معروف و نهی از منکر صورت می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: ضرورت دارد مساجد ضمن تلاش در جهت زمینه‌سازی ظهور و بیان جایگاه و ویژگی‌های امام زمان (عج) برای مردم، ایشان را به عنوان بهترین الگو و مقتدا معرفی کنند.

کد خبر 1750783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha